
Suuttimien tarkistus/kannen tiiviteestä?
Suuttimien tarkistus/kannen tiiviteestä?
Mitenkäs suutimien tarkistus voisi tapahtua (-90 ässä)Öljyn seassa sen verta bensaa,että moottorisaha vois käydä sillä.Menneepä hyöty käyttöön
Aamusella kävi 3.lla jonkun aikaa.

Viimeksi muokannut junnu, Ti Marras 28, 2006 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
puh.050-3748237
#3078
#3078
Sehän oli pitkästä aikaa hyvä uutinen,että suuttimet kunnossa?Kannen tiivisteen kunnon tiedän(sen vesistö, lorisee,höyryää,katoaa)Tässähän vois samalla kysellä muutakin,Elikkä olis tulossa viikonpäästä 2mm kupari tiiviste kannen alle?Onkohan kenelläkään kokemusta kuparisesta ja sen kestävyydestä ilman liekki renkaita?pitääkö öljyt ja pysyykö paikallaan 1,5bar paineilla?
puh.050-3748237
#3078
#3078
Joskus ollut clubilla puhetta että saabin vakio kannentiiviste kestää ihan mainiosti 300hv tehot.. Enemmän virittäessä jos kannentiiviste on liian "järeä" porsii jostain sitten muualta.. Haku nappulaa ihan hyvä kokeilla..
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Kahden millin kupari tiivisteellä rikot luultavasti koneesi.Paljerako kasvaa,mikä siis tarkoittaa että vaikka puristukset laskevat niin kone naulaa luultavasti paljon helpommin.(mikä on alkuperäisen paksuus kiristettynä ja ton paksuus kiristettynä?)Miksi et laita ihan normaalia merkki tiivistettä?Se ei ole heikoin lenkki tässä(kään) tapauksessa.junnu kirjoitti:Sehän oli pitkästä aikaa hyvä uutinen,että suuttimet kunnossa?Kannen tiivisteen kunnon tiedän(sen vesistö, lorisee,höyryää,katoaa)Tässähän vois samalla kysellä muutakin,Elikkä olis tulossa viikonpäästä 2mm kupari tiiviste kannen alle?Onkohan kenelläkään kokemusta kuparisesta ja sen kestävyydestä ilman liekki renkaita?pitääkö öljyt ja pysyykö paikallaan 1,5bar paineilla?
Paineen kestosta sen verran,että ei ole olemassa mitään paineen kestoa.Saat ton pahvin rikki vaikka 0.1 ahdoilla jos naulaa ja ahtoilma on kuumaa.
Jos olet oikeasti virittämässä niin laita kunnollinen ic(ei alkuperäisiä),oikean kokoinen ahdin(pakopaineet alle ahtopaineen reilusti) ja seokset ja sytyt kohdalleen.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.