900 -87 i8 -> T16

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Techedge 2A0. Ensin oli Innovate joita onnistuin mykistämään 3kpl jonka jälkeen purin kaupat. Joko auton virtapiikit tai "mega rikkoi" nuo, kesken käytön aina mykistyivät. Uusi versio on kuulemma korjattu häiriönkeston osalta.

Seoksia säädelty tontille autotunella ja käsipelillä mulkkaamalla lokien avulla.

Suosittelen logviewerin uusinta versiota. Käytä niin huomaat softan hienouden! http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

f-19 kirjoitti:Techedge 2A0. Ensin oli Innovate joita onnistuin mykistämään 3kpl jonka jälkeen purin kaupat. Joko auton virtapiikit tai "mega rikkoi" nuo, kesken käytön aina mykistyivät. Uusi versio on kuulemma korjattu häiriönkeston osalta.

Seoksia säädelty tontille autotunella ja käsipelillä mulkkaamalla lokien avulla.

Suosittelen logviewerin uusinta versiota. Käytä niin huomaat softan hienouden! http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/
Mistä edge kotoisin ja millä hintaa?Tarjolla olis tollanen VEMSin oma kaikkineen 269eur.

Juu mulla vissiin vanha versio tosta vieweristä,enkä osaa käyttää sitäkään kunnolla.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

http://www.wbo2.com/

Eli ausseista tilaamalla ja tullit ja alvit maksamalla. Halvin DIY malli maksaa ~200e Suomeen ilman anturia. Käyttöliittymän softa voisi olla loogisempi, tällä hetkellä on melko tekninen, vain insinööreille tarkoitettu.

Tuo Vemssi tuntuu olevan ainakin ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan paras. Lopullisia käyttökokemuksia odotellaan vielä.

Vanha vieweri onkin ihan pommi ja huono. Ime ja asenna tuo uusi Java pohjainen.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

f-19 kirjoitti:Nyt sitten ajelamaan sukkasilteen kunnes traumat pyyhkiytyvät mielestä... :D
Sukkasilteen ajeltiin, traumat pyyhkiytyivät mielestä -> loota porsi :-(

Ensin meni pelkkä kolmonen ja ajelin sujuvasti pari päivää 1-2-4-5-R. Sittemmin meni koko hoito jumiin ja enää on valittavina vain pakki ja vapaa.

Korjataan kun jaksetaan.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

f-19 kirjoitti:
f-19 kirjoitti:Nyt sitten ajelamaan sukkasilteen kunnes traumat pyyhkiytyvät mielestä... :D
Sukkasilteen ajeltiin, traumat pyyhkiytyivät mielestä -> loota porsi :-(

Ensin meni pelkkä kolmonen ja ajelin sujuvasti pari päivää 1-2-4-5-R. Sittemmin meni koko hoito jumiin ja enää on valittavina vain pakki ja vapaa.

Korjataan kun jaksetaan.
Mulla on edelleen yks ylimääräinen 5v loota jos kiinnostaa.Se on tosin koneessa kiinni enkä itte jaksa ottaa irti siitä.Jos kiinnostaa,paa yyvee.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Vali
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 00:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vali »

On se komea kampe :)

Mulla tuo kakkonen alkanu sorvaamaan alaspäin vaihdoissa kun vauhtia on yli 40km/h. Kolmonen nyt sorvaa joka kerta kun vedättää kakkoselta kolmoselle tai pykältää alas isommalta kolmoselle. Taitaa sanoa aika pian päivää toi mun "getraggi" :D

No niin sanoo leimakin joten taitaa matka jatkua talven yli ainakin Volvolla.
Groovy whistler

Nykyisin: BMW 540i E34 manual
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Laatikko nro. 4 vaihdettu vanhan antautuneen tilalle. Jumppaan meni 12h, ensi kerralla pitää mennä alle 10h.

Tällä kertaa hain testiksi purkaamolta "110tkm ajetun ruotsista tuodun" 45614:n. Seiskan enskan siirsin taas tuohonkin laatikkoon.
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

f-19 kirjoitti:Jumppaan meni 12h, ensi kerralla pitää mennä alle 10h.
..."ensi viikolla pitää mennä alle 10h." :lol: No ei vaan... :)
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Kilometrejä mittarissa ~411200km.

Projektille ei ole tapahtunut juurikaan mitään muuta kuin muuttunut pikkuhiljaa käyttöautoksi :). Mainittavia ongelmiakaan ei ole vieläkään ollut eikä edes bugeja minkä kanssa ei voisi elää (tyhjäkäynti rikkaalla, kylmäkäynnistys ei tehtaantasoa mutta pystyn elämään noiden kanssa) ;).

Rompparilta haettu loota alkaa osoittaa väsähtämisen merkkejä. Kakkonen menee edelleenkin helpoiten hellin ottein pesään ja nyt alkoi kuulua pientä kilkatusta moottorijarrutettaessa nelosella.

Öljyjä olen muistanut vaihtaa silloin tällöin, viimeksi laitoin 17,90€ maksavat TebOilit sisälle. Pissapojan nestettä on lisäilty ja vaparifilsunkin muistin pestä ja öljytä

Sähköantenninkin asensin!

Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu pienempien suuttimien vaihto sekä helmojen&puskureiden maalaus ja asennus.
miksaus
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 12:11
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja miksaus »

Olikos tämän rekkari ECN-76X
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

miksaus kirjoitti:Olikos tämän rekkari ECN-76X
No kyllä vain... Harmaa paholainen :wink:
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
miksaus
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 12:11
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja miksaus »

Hah! Ollu meillä joskus isällä ajokkina tuo ecn-76X tosin silloin vaalealla plyysisisustalla ja 8v ruiskukoneella
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja f-19 »

:)

Hän on varmaan tuo ensimmäinen omistaja, taisi olla jotenkin yhteydessä Turun yliopistoon? Ei varmaan ollut tämä henkilö jolta ostin auton Hepojoelta.

Tosiaan plyyssit on vaihtunut punaisiin, venoja tullut lisää ja muutama muukin juttu muuttunut siitä kun auton ostin vuonna 2003. Onneksi emssi-vanteista pääsin eroon :)
miksaus
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 12:11
Paikkakunta: Turku

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja miksaus »

oli meillä vissiin 93-97 käytössä
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: 900 -87 i8 -> T16

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Onko sulla viellä ne 630cc suuttimet hyllyssä ja kenties myynnissä?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Vastaa Viestiin