900 -87 i8 -> T16
Techedge 2A0. Ensin oli Innovate joita onnistuin mykistämään 3kpl jonka jälkeen purin kaupat. Joko auton virtapiikit tai "mega rikkoi" nuo, kesken käytön aina mykistyivät. Uusi versio on kuulemma korjattu häiriönkeston osalta.
Seoksia säädelty tontille autotunella ja käsipelillä mulkkaamalla lokien avulla.
Suosittelen logviewerin uusinta versiota. Käytä niin huomaat softan hienouden! http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/
Seoksia säädelty tontille autotunella ja käsipelillä mulkkaamalla lokien avulla.
Suosittelen logviewerin uusinta versiota. Käytä niin huomaat softan hienouden! http://www.ideasandsolutions.biz/MegaLogViewer/
Mistä edge kotoisin ja millä hintaa?Tarjolla olis tollanen VEMSin oma kaikkineen 269eur.f-19 kirjoitti:Techedge 2A0. Ensin oli Innovate joita onnistuin mykistämään 3kpl jonka jälkeen purin kaupat. Joko auton virtapiikit tai "mega rikkoi" nuo, kesken käytön aina mykistyivät. Uusi versio on kuulemma korjattu häiriönkeston osalta.
Juu mulla vissiin vanha versio tosta vieweristä,enkä osaa käyttää sitäkään kunnolla.
http://www.wbo2.com/
Eli ausseista tilaamalla ja tullit ja alvit maksamalla. Halvin DIY malli maksaa ~200e Suomeen ilman anturia. Käyttöliittymän softa voisi olla loogisempi, tällä hetkellä on melko tekninen, vain insinööreille tarkoitettu.
Tuo Vemssi tuntuu olevan ainakin ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan paras. Lopullisia käyttökokemuksia odotellaan vielä.
Vanha vieweri onkin ihan pommi ja huono. Ime ja asenna tuo uusi Java pohjainen.
Eli ausseista tilaamalla ja tullit ja alvit maksamalla. Halvin DIY malli maksaa ~200e Suomeen ilman anturia. Käyttöliittymän softa voisi olla loogisempi, tällä hetkellä on melko tekninen, vain insinööreille tarkoitettu.
Tuo Vemssi tuntuu olevan ainakin ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan paras. Lopullisia käyttökokemuksia odotellaan vielä.
Vanha vieweri onkin ihan pommi ja huono. Ime ja asenna tuo uusi Java pohjainen.
Sukkasilteen ajeltiin, traumat pyyhkiytyivät mielestä -> loota porsif-19 kirjoitti:Nyt sitten ajelamaan sukkasilteen kunnes traumat pyyhkiytyvät mielestä...

Ensin meni pelkkä kolmonen ja ajelin sujuvasti pari päivää 1-2-4-5-R. Sittemmin meni koko hoito jumiin ja enää on valittavina vain pakki ja vapaa.
Korjataan kun jaksetaan.
Mulla on edelleen yks ylimääräinen 5v loota jos kiinnostaa.Se on tosin koneessa kiinni enkä itte jaksa ottaa irti siitä.Jos kiinnostaa,paa yyvee.f-19 kirjoitti:Sukkasilteen ajeltiin, traumat pyyhkiytyivät mielestä -> loota porsif-19 kirjoitti:Nyt sitten ajelamaan sukkasilteen kunnes traumat pyyhkiytyvät mielestä...
Ensin meni pelkkä kolmonen ja ajelin sujuvasti pari päivää 1-2-4-5-R. Sittemmin meni koko hoito jumiin ja enää on valittavina vain pakki ja vapaa.
Korjataan kun jaksetaan.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
On se komea kampe
Mulla tuo kakkonen alkanu sorvaamaan alaspäin vaihdoissa kun vauhtia on yli 40km/h. Kolmonen nyt sorvaa joka kerta kun vedättää kakkoselta kolmoselle tai pykältää alas isommalta kolmoselle. Taitaa sanoa aika pian päivää toi mun "getraggi"
No niin sanoo leimakin joten taitaa matka jatkua talven yli ainakin Volvolla.

Mulla tuo kakkonen alkanu sorvaamaan alaspäin vaihdoissa kun vauhtia on yli 40km/h. Kolmonen nyt sorvaa joka kerta kun vedättää kakkoselta kolmoselle tai pykältää alas isommalta kolmoselle. Taitaa sanoa aika pian päivää toi mun "getraggi"

No niin sanoo leimakin joten taitaa matka jatkua talven yli ainakin Volvolla.
Groovy whistler
Nykyisin: BMW 540i E34 manual
Nykyisin: BMW 540i E34 manual
Re: 900 -87 i8 -> T16
Kilometrejä mittarissa ~411200km.
Projektille ei ole tapahtunut juurikaan mitään muuta kuin muuttunut pikkuhiljaa käyttöautoksi
. Mainittavia ongelmiakaan ei ole vieläkään ollut eikä edes bugeja minkä kanssa ei voisi elää (tyhjäkäynti rikkaalla, kylmäkäynnistys ei tehtaantasoa mutta pystyn elämään noiden kanssa)
.
Rompparilta haettu loota alkaa osoittaa väsähtämisen merkkejä. Kakkonen menee edelleenkin helpoiten hellin ottein pesään ja nyt alkoi kuulua pientä kilkatusta moottorijarrutettaessa nelosella.
Öljyjä olen muistanut vaihtaa silloin tällöin, viimeksi laitoin 17,90€ maksavat TebOilit sisälle. Pissapojan nestettä on lisäilty ja vaparifilsunkin muistin pestä ja öljytä
Sähköantenninkin asensin!
Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu pienempien suuttimien vaihto sekä helmojen&puskureiden maalaus ja asennus.
Projektille ei ole tapahtunut juurikaan mitään muuta kuin muuttunut pikkuhiljaa käyttöautoksi

Rompparilta haettu loota alkaa osoittaa väsähtämisen merkkejä. Kakkonen menee edelleenkin helpoiten hellin ottein pesään ja nyt alkoi kuulua pientä kilkatusta moottorijarrutettaessa nelosella.
Öljyjä olen muistanut vaihtaa silloin tällöin, viimeksi laitoin 17,90€ maksavat TebOilit sisälle. Pissapojan nestettä on lisäilty ja vaparifilsunkin muistin pestä ja öljytä
Sähköantenninkin asensin!
Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu pienempien suuttimien vaihto sekä helmojen&puskureiden maalaus ja asennus.
No kyllä vain... Harmaa paholainenmiksaus kirjoitti:Olikos tämän rekkari ECN-76X

Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Hah! Ollu meillä joskus isällä ajokkina tuo ecn-76X tosin silloin vaalealla plyysisisustalla ja 8v ruiskukoneella
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA

Hän on varmaan tuo ensimmäinen omistaja, taisi olla jotenkin yhteydessä Turun yliopistoon? Ei varmaan ollut tämä henkilö jolta ostin auton Hepojoelta.
Tosiaan plyyssit on vaihtunut punaisiin, venoja tullut lisää ja muutama muukin juttu muuttunut siitä kun auton ostin vuonna 2003. Onneksi emssi-vanteista pääsin eroon

Onko sulla viellä ne 630cc suuttimet hyllyssä ja kenties myynnissä?
///M