No ei tuo nyt nii hirveetä vapinaa pitäny. Kaverilla joskus aikoinaan opel askona ei meinannu pysyy tiellä yli satasen nopeuksissa ratin täristämisen vuoks
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Ootkos muuten Multivalve ajanu tommosta 9-5 aeroa? Ite oon ajanu 99turboa pätkän matkaa ja päivittäin 9-5ttä eikä tuo opeli kyllä kauas jää vanhoista ajotukevuudessa kunhan alustan palikat on uusittu ajallaan.
Toki onhan tuossa kyllä kaksinkertainen määrä tehoakin 99tbo verrattuna. Eikä tuo vetely opelisaabien vika ole, tonnari vetelee ihan yhtä lailla!!
Aksu900 kirjoitti:Ootkos muuten Multivalve ajanu tommosta 9-5 aeroa? Ite oon ajanu 99turboa pätkän matkaa ja päivittäin 9-5ttä eikä tuo opeli kyllä kauas jää vanhoista ajotukevuudessa kunhan alustan palikat on uusittu ajallaan.
Toki onhan tuossa kyllä kaksinkertainen määrä tehoakin 99tbo verrattuna. Eikä tuo vetely opelisaabien vika ole, tonnari vetelee ihan yhtä lailla!!
Täällä ei ketään kuulemma kiinnosta millä olen ajanut, joten muutin tätäkin vastausta.
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näkyy olevan vuosina 92-98 tuotannossa tuo malli.
Taisi olla ensiesittely Suomessa kun tuon koeajoin ja ei oo minkään auton avaimia ollut niin vastenmielistä takaisin palauttaa koskaan, kuin tuon tonnarin.
Pistetään vielä että oli kallein Saab 90-luvulla tuo, hinta vuonna 1995 oli 359 000 Mk.
"9-5T" taitaa viitata siihen että mallinimi on 9000 Aero, ilman CSE:tä ja muuta.
multivalve kirjoitti:
Kyllä oon 9-5 Aerollakin koikalla käynyt ja samoin myös 9000CSE 2.3 Aerolla
En meinaa nyt kiihdytys "vetelyä", vaan kun tuo kiihdytys loppuu tuohon 150km/h niin liiaksi minusta joutuu kuski ohjaamaan tuota autoa.
Jes onhan nuo vanhukset tukevia, uudemmissa on panostettu mukavuuteenkin ja sillä on hintansa. Mutta kun kerran olet uudempiakin kokeillut niin tiedät varmaan että ei noiden kanssa tarvi hirveästi hermoilla vielä 150kmh vauhdissa.