9-5 Aero filmipätkä/alustajuttua
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
Paras ikinä tehty auto!
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
Ovat osanneet tehtaalla laittaa jopa oikeat tekstit takapeltiin, ai niin eihän noista saa täällä puhua...sori, otan takaisin
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
On kyllä huippu!
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niinhän taisin vähä sanoakki että mukavuuteen panostettu.multivalve kirjoitti: No olen kyllä ajanut 9-5 2.0 Aerolla 150 Km/h ja ei kyllä hirveesti tarvinnut ohjailla, mutta kyllä tuo 9-5 kuitenkin on "löysin" Saabin malli alustaltaan mitä olen ajanut ja olen ajanut lähes joka mallia mitä ko. autoa on tehty.

Mutta huomattavasti huonompia alustoja saabilta löytyy kuin 9-5 2.0t alusta.

Aki Peltola #1132
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Varmaa on ainakin se ettei minkään 9000:n perästä löydy sekä CSE että Aero -merkit. (ellei niitä ole liimattu sinne jälkeenpäin)multivalve kirjoitti:Luotan kuitenkin vielä omiin silmiini ja muistiini, ja olen eri mieltä asiasta!Mimmi kirjoitti:Ja suoli24 sivulla väitetään saabilla pääsevän kuuhun.![]()
(CS)E on varustelutunnus; CS on korimalli ja Aero on (huippu)malli, jolloin siinä EI lue CSE, vaan Aero.
Oma arvaukseni olisi ehkä että olet ajanut -98mallista CSE:tä, jota sai vielä Aeron 225hv:n koneella Aeron lopettamisen jälkeen. Ulkopuolisestikin kuin Aero(puskurit/helmat) mutta tavallisilla Contour-nahkapenkeillä(2-värisillä, lentokonelogolla). Sellaisella siis jonka taakse liimattu Aero-merkki jälkeenpäin. Monet kun haluaisivat niitä Aeroiksi.

EDIT: No tämähän meni jo raiteilta..

Viimeksi muokannut Tri-Lo, Ke Joulu 06, 2006 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mimmi kirjoitti:multivalve kirjoitti:Näkyy olevan vuosina 92-98 tuotannossa tuo malli.
Taisi olla ensiesittely Suomessa kun tuon koeajoin ja ei oo minkään auton avaimia ollut niin vastenmielistä takaisin palauttaa koskaan, kuin tuon tonnarin.
Pistetään vielä että oli kallein Saab 90-luvulla tuo, hinta vuonna 1995 oli 359 000 Mk.Tri-Lo kirjoitti:Oma arvaukseni olisi ehkä että olet ajanut -98mallista CSE:tä, jota sai vielä Aeron 225hv:n koneella Aeron lopettamisen jälkeen.


-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
siivosin pois turhaa höpinää.
EDIT: Kirjoittakaa vain aiheeseen liittyvää keskustelua. Kaiken muun höpinän siivoan pois. Jäitä hattuun ukot ja kaksi kertaa miettimistä ennenkuin painatte lähetä nappia.
EDIT: Kirjoittakaa vain aiheeseen liittyvää keskustelua. Kaiken muun höpinän siivoan pois. Jäitä hattuun ukot ja kaksi kertaa miettimistä ennenkuin painatte lähetä nappia.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
Hienosti sanottu, kiitos!Taitaa tää jätkä päästellä w-letku irti 24/7, vähänki kaasua ni ahdot tapissa.![]()
-Sami
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
Josko nyt ois nuo vastaukset teille mieleisiä, Hyvää Joulua !
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alkuperäiseen asiaan viitaten, -jos näin väliin sopii- kyllä vakio 9-5 aero menee kiihdytyksessä aivan suoraan, kädet voi ottaa ratista irti. Toisin kuin 2005 9-3ss aero, se vasta kamala vetelijä oli! Kuten myös 2006 9-3sc 2,0T, eli vanhalla aeron koneella. Aivan kamala vetelemään.
Viritetyt voi sitten olla asia erikseen, ei kokemusta.
Viritetyt voi sitten olla asia erikseen, ei kokemusta.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Mutta taas kurveissa, jarrutuksissa pompuissa ja kiihdytyksissäkin edellinen og900ni sporttialustalla oli huomattavasti vakaampi kuin tämä möhkö-aero.Petter kirjoitti:Minä en myöskään ymmärrä, että 9-5 tärisisi tai värisis tai huojuisi. Minusta 9-5:ssa ei vauhti juuri tunnu ja meno vakaata isoillakin nopeuksilla ja vetelykin on korkeintaan lievää, esimerkiksi verrattuna vanhaan ng 900 turbooni.

Aki Peltola #1132