Ittekin ihan mieluusti laittaisin uudet releet, mutta tuo 300€skoa on vain liian tylyä...
Tasapainoakseliston ketjun poiston jälkeinen öljyn kulutus
Tappeluu ja tappeluu.... sanoin vain mielipiteeni tuohon ja sen pidän prkle...
ja jos ei oo varaa pitää tonnarii ostakoon sit tojotan mis ei oo tekniikkamurheit....
mut ei muuta kommentoitavaa! mut jos se o sinne "epähuomiossa" laitettu niin kai se sit siel on ja kestäköön mitä kestää korjaa sit jos hajoo..
ja jos ei oo varaa pitää tonnarii ostakoon sit tojotan mis ei oo tekniikkamurheit....
Viimeksi muokannut patu, Ma Joulu 11, 2006 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Tuo on se mikä on kuultu aika monta kertaase o sinne suunniteltu olkoon siel sit kans....
Itse olen ajellut nyt n. 30tkm ilman ketjua. Hieman tärinät tyhjä käynnillä nousi mutta ei muuta. Ymmärrän kyllä että tuolla saadaan hieman värinöitä pois ja muutenkin kone "sivistyneemmäksi" . Mutta onhan noilla vanhemilla 16V koneilla ajeltu aika hurjiakin kilometri määriä ja niissähän ei tätä ketjua ole. Muuten ovat kyllä aika liki samaa tekniikkaa.
Itseä mietityttää se, että tuskin kone siitäkään tykkää että tuo jauhaantunut metalli puru pyörii siellä öljyn joukossa. Vaikka karkein kama varmaan jääkin suodattimeen
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Juurihan kerroit sen meille ei mitäänOlisi hieno kuulla jotain faktaa mitä suurempaa haittaa sen poistamisesta on?
Mut laitan sen silti sinne sittenku aika on sanokoon muut mitä sanoo..
ÄÄÄÄÄ vi..t olkoon tehköön kuka on aloittanutki, aamuvuoro ei tee mitään sanois laitosmies iltavuoroon tullessaan..
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-
Tasapaino akseli
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Tuossa lueskelin peinun linkittämän Wisin jutun.. jäi ihmetyttämään ihan keskusteluun liittymätön juttu siitä.
Eli tuo öljynlauhduttimen termostaatin avautumis lämpötila.. On aika korkea! En yhtään ihmettele jos alkaa tulla liejua koneeseen iän myötä. Kun ajetaan vielä 0w-40 öljyillä. tonnarissakin muistelen et kyseinen laitos on,mutta oliko peräti kuitenkin hieman alempi aukeamis lämpötila.
Eli tuo öljynlauhduttimen termostaatin avautumis lämpötila.. On aika korkea! En yhtään ihmettele jos alkaa tulla liejua koneeseen iän myötä. Kun ajetaan vielä 0w-40 öljyillä. tonnarissakin muistelen et kyseinen laitos on,mutta oliko peräti kuitenkin hieman alempi aukeamis lämpötila.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
Tasapaino akseli
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Joo nuo onkin paljon järkevämpiä lukemia.. Kun öljyjen ominaisuudet on jo aika heikot jos lämmöt päästetään sataan asteeseenkin..jus kirjoitti:Tonnarin 85-93 Tekniset tiedot -kirjan mukaan B202:ssa aukeaa 90 C ja B234 75C.Tasapaino akseli kirjoitti:Eli tuo öljynlauhduttimen termostaatin avautumis lämpötila.. On aika korkea!
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06