Turbooo 900
Turbooo 900
Onkohan kukaan tehny kaasari turboa saabista stömperiä tai pierburkkia hyväksi käyttäen.Tarkoitus ois kokeilla jos joskus rikastuu ja sais uuden ahtimen niin R-sportin volvon osista ja T8 koneen osista kasata 88vm.900 kaasari koneeseen puhallin.Elikkäs onko toimiva ja pommin varma suunnitelma
kiinnostaa
Just on oman auton moottori auki. Joten siis kiinnostaa minuakin.
Jossain vanhassa Tekniikan Maailmassa oli tätä aihetta käsitttelevä artikkeli "Haisulista kulkuriksi" jossa muutettiin Turboksi Petro -malli.
Polttoaineen syöttöön käytettiin kaasaria.
Itse ajattelin käyttää tuplakaasareita taikka sitten tuplien tilalle ne kaksi 175 kokoista kaasaria.
Jossain vanhassa Tekniikan Maailmassa oli tätä aihetta käsitttelevä artikkeli "Haisulista kulkuriksi" jossa muutettiin Turboksi Petro -malli.
Polttoaineen syöttöön käytettiin kaasaria.
Itse ajattelin käyttää tuplakaasareita taikka sitten tuplien tilalle ne kaksi 175 kokoista kaasaria.
SAAB
-
- "Hölösuu"
kaasareiden paineistus... tiivisteet mitkä kestää painetta.
melkeen jotkut valmiiks paineistetut kaasarit kantsii...
on siinä muutakin.
http://www.netikka.net/ville.vieri/127t.htm
tossa on joku jaksanut väkästellä
mut k-jetti helpoin urposaaposta...
on siinä muutakin.
http://www.netikka.net/ville.vieri/127t.htm
tossa on joku jaksanut väkästellä

Tämä topiikki vastannee moneen kysymykseen:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=41573
Tosin mulla homma ja suunnitelmat vielä jäissä, sais ny käyttikset iskuun ensiks.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=41573
Tosin mulla homma ja suunnitelmat vielä jäissä, sais ny käyttikset iskuun ensiks.

Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Römberg kestää oikeastaan sellaisenaan.Mielestäni paljon helpompi,halvempi ja luotettavampi ratkaisu kuin k-jet.Varsinkin siis jos auto alunperin kaasari.saabracing kirjoitti:kaasareiden paineistus... tiivisteet mitkä kestää painetta.
Melkoisen luotettavista lähteistä kuultuna,römppä ''riittää'' pikku kikoilla 200hp.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Mielestäni olen yhden linkin pastennut tänne muutamiakin kertoja,ja vanhasta projektikertomuksestani saattaa jotain tippejä herua.axtec kirjoitti:voisikos noita pikkukikkoja saada tietää???
Haku olisi itse kullekkin melko hyvä näppäin.Sitten kun on haettu,niin sitten vasta kysytään jos jäi epäselvyyttä.

///M
Pitää nyt selventää juttua että enemmänkin oisin kiinnostunut millaisia kokemuksia ihmisillä on ollut kaasarilla tehdyistä turboista kuten yleinen toimivuus,kiihtyvyys,kulutus,ohitus kiihtyvyys ja sellaista.Saako ja joutuuko olemaan joka toinen päivä säätämässä jotain. Itse tekniikan asennus on melkein senkun pulttaa osat kiinni.
Mulla ei ainakaan ollut juuri kaasuttimeen liittyviä ongelmia sen jälkeen kun sen sai pelaamaan kunnolla.Kiihtyy hyvin.Kahdesta kaasutinturbosta kokemusta,kumpikaan ei tosin ole h tai b koneisia.Kaasariturbojahan on iät ja ajat tehty.pt75 kirjoitti:Pitää nyt selventää juttua että enemmänkin oisin kiinnostunut millaisia kokemuksia ihmisillä on ollut kaasarilla tehdyistä turboista kuten yleinen toimivuus,kiihtyvyys,kulutus,ohitus kiihtyvyys ja sellaista.Saako ja joutuuko olemaan joka toinen päivä säätämässä jotain. Itse tekniikan asennus on melkein senkun pulttaa osat kiinni.
///M
-
- "Hölösuu"