hma kirjoitti:Eiköhän ne myyjällä aina ole helmet ja niin pois päin
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Qaw on kehunut alustaansa jo kesällä ettei ole kivireki, kun toisessa topicissa oli juttua tuosta kovuudesta. Kutsui ihan kokeilemaan autoansa, jollei joku usko.
hma kirjoitti:Alle laitettu kevätauringolla ja koko kesä kovaa ajoa, ~8000tkm. Tästä saa joku myös sisäänajetut helmet, jos vaihdan nuo Koneihin.
Minäpä voisin olla kiinnostunut jos vaan hinnasta sovitaan. Olen ajatellut tehdä ostopäätöstä n. kuukauden kuluessa.
hma kirjoitti:saapasi kirjoitti:
Tavoite Bilsteinien kanssa olisi se ettei auto heiluisi eikä kallistelisi enää yhtään mihinkään suuntaan kun sillä ajetaan. Ja varsinkaan ettei enää keulisi kovemmin kiihdytettäessä eikä menisi alas kovemmin jarrutettaessa. Sachs olisi myös hyvä vaihtoehto, mutta onkohan ne sitten yhtä hyvät
Tuossa suhteessahan nämä on kyllä oikeinkin hyvät. Sitä vaan ei tule jokapäivä tuollaista ajoa harrastettua, niin käy välillä "harmittamaan" lievästi tuo kovuus. Alkuperäiset aerot (Sachs) oli ennen alla ja kyllä ero melkoinen oli.
Jaa, kerro ihmeessä lisää Sachseista. Niistä kun tuntuu olevan niin vähän juttua. Voitko kertoa käyttökokemuksiesi erot noiden kahden välillä? Auttaisi hurjasti iskareiden valinnassa! Ja jos olet Koneihin vaihtamassa, niin mitä parempaa niissä sitten on? Tiedän että ovat säädettävät.
Edit: ainiin, mitkä jouset sulla muuten on?