Råtsinmaalla väittävät:
Ja vielä:Motor: v6 2,5 org
Block uppborrat till 2,8l smidda kolvar o rejäla stakar. arbetet utfört av Motor Syd
Toppar: portade o planade större ventiler arbetet utfört av Motor
Syd.
Kamaxlar: Omslipade kammar vet ej något om dem arbetet utfört av Motor Syd
chip från speedpart
Övrigt: X.grenrör race katt 2,75" sport avgassystem i rost fritt allt svetsat av mig själv. Sportluftfilter.
Eli ilmeisesti tuota 2.5 mottia voi porata ylikokoon myös, mutta onko tämä ensinnäkin kuinka kallista/työlästä ja että mitä kaikkea muuta tuommoisessa konversiossa tulee vaihtaa/muuttaa. Ja vieläpä, kuinka setä katsastusmies moiseen tuumaisi. edit. Ja voiko moisella "oikeasti" päästä yllämainitun kaltaisiin teholukemiin?Runt 270hk o 300 nm e inte riktikt säker har inte bromsat den ännu.
Nämä nyt ovat näitä täysin hypoteettisia ajatusleikkejä.