nalleolut kirjoitti:mie suositan vdo:Ta. ja koelaudan alla on tällähetkellä krominen kolmen mittarin teline. johdot pursuaa takaata ja muutenkin ruma. hyllyssä odottaa musta umpikotelo muovia kolmelle mittarille tarkoitettu.
VDO:t myös täällä harkinnassa, taitaa olla ainoot toimivat ja 'perinteiset' .näköiset. Missä hinnoissa nuo pyörivät kun en ole kun yhden jällleenmyyjän löytänyt..
Suppari kirjoitti:
Esimerkkinä yksi ahtomittari.Equus näytti 1bar,datalogi kertoi 2bar ylipaineesta tuona samana hetkenä.
Sittenhän molemmat olivat tarkkoja. 2 Bar absoluuttista (yli)painetta on sama kuin equus:n 1 Bar.
No sh*t.Tuli vähän ehkä epäselvästi sanottua,mutta siis 2bar yli ilmanpaineen.
Kelpaako?
Huh, eli OBD:n kautta tuli 300kPa? Itse elän yhä siinä uskossa, että MAPin mittausalue on 0 - ~250kPa ja 3bar MAPillakin arvot vain skaalataan softan sisällä alkup. välille. Jos siis oli jostain saabinpommista kyse..
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Mimmi kirjoitti:
Sittenhän molemmat olivat tarkkoja. 2 Bar absoluuttista (yli)painetta on sama kuin equus:n 1 Bar.
No sh*t.Tuli vähän ehkä epäselvästi sanottua,mutta siis 2bar yli ilmanpaineen.
Kelpaako?
Huh, eli OBD:n kautta tuli 300kPa? Itse elän yhä siinä uskossa, että MAPin mittausalue on 0 - ~250kPa ja 3bar MAPillakin arvot vain skaalataan softan sisällä alkup. välille. Jos siis oli jostain saabinpommista kyse..
Ei saab,ei alkuperäinen ruisku,eikä myöskään 2.5bar MAP
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Ja tosta autogaugesta, eikös se ole aika sekundaa, tai en mä tiä, isot pojat vaan jutellut... Älkääkä vahingossakaan sekoittako sitä Autogageen joka pitäisi olla ihan kohtuu hyvä merkki...[/quote]
Autogage on samaa firmaa Autometerin kanssa kasattu ehkä jossain mexikossa mutta huippu mittareita. Ite en autogaugeen, biltemaan ja eteenkään equusiin sortuis.