
mitä öljyä lisäisin tomaattiin
mitä öljyä lisäisin tomaattiin
tuli pulma millaista öljyä pitäs lisätä tomaattiia ,letkurempan yhteydessä , entisten väri on ainakin punainen merkistä en tiedä , mitä mut on lisännyt . 

DEXTRON III "EI SUOSITELLA" !!!, tämän kommentin on antanut parikin ammattimiestä jotka tuntevat automaattivaihteistoja ja muistaakseni PCS taisi myös sanoa että omalla riskillä. Jokin aineiden koostumuksessa on erona ja en tiedä sitten alkaa syömään tiivisteitä vai mikä on...MNeva kirjoitti:Ohjekirjan mukaan vaatii ATF DEXRON II öljyä, mutta DEXRON III käy myös.
mutta lyhyesti EN SUOSITTELE III:sia omalla kokemuksella....
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Kyl se kolmonen käy mutta sitä ennen on sitten koko systeemi putsattava kakkosesta. Joten jos on tarkotus vaan lisätä niin sitä samaa mitä siellä onkin.MNeva kirjoitti:Voi olla noinkin, mutta ainakin moparin laatikkoon, mihin kuuluu II:nen, sanoi laatikko remontin tehnyt äijä että III:nen on parempi. Tiedä häntä sitten miten tämä saksan maalla valmistettu ZF reagoi.
tää menee niin jutusteluks
sanokaa nyt mitä sinne voi lisätä ............. ei mitään öljytutkimuksia .. eli mikä öljy sinne käy . entinen on väriltään punasta 

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Tuota olen käyttäny laatikon täysrempan aikana kasaamisessa ja kerran vaihtanut (mitä sieltä nyt vaihtuu) muutaman tonnin ajon jälkeen. Hyvin on pelittäny.Minuteman kirjoitti:Mobil ATF220, Suositeltu öljy, hyvää ja halpaa
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
ja se öljyn määrä
kun siinä tikussa on niitä merkintojä 40+ ja 80+ niin mihinkä kohille se tulis kuumana olla .ettei täyttäs liikaa ...
ja kummalta puolelta tikkua pitäs katella .kun on niitä merkintöjä molemmin puolin 


Re: ja se öljyn määrä
Määrä tarkistetaan vaakasuoralla alustalla käyntilämpimänä moottori käynnissä P-asennossa, sen jälkeen kun on ensin R:llä ja D:llä käytetty kymmenisen sekuntia kummallakin. Pakkasella voi jäädä alakanttiin lämpimän +80C asteikon merkkien mukaan.ruttunen kirjoitti:kun siinä tikussa on niitä merkintojä 40+ ja 80+ niin mihinkä kohille se tulis kuumana olla
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Itse olen ainakin järkeillyt asian niin, että kun kerran tähän ZF 4HP18 lootaan suositellaan DEXTRON II luokan öljyä niin miksi laittaa jotakin muuta, kalliimpaa ja mahdollisesti epäsopivaa? Nuohan Redlinen öljyt näyttivät olevan synteettisiä, ja tämä loota on aikanaan suunniteltu mineraaliöljylle, ja sen ominaisuuksille, ja kun näissä laatikoissa hyödynnetään käsittääkseni öljyn kitkaominaisuuksia kytkimissä ja jarruvanteissa, niin mitähän se tekee jos lootaan heittää jotakin synteettistä ja mahdollisesti hyvinkin paljon liukkaampaa kamaa?
Viisaammat kertokoot mitä laatikossa tapahtuu, jos tapahtuu?
Viisaammat kertokoot mitä laatikossa tapahtuu, jos tapahtuu?