No, eilen sitten koneistaja soitti ja kertoi että turhaa tästä kannesta yrittää edes korjaamalla hyvää, kolmesta pytystä seetien välit halki, plus ykkösessä mistä kärähtikin, todella raisut halkeilut..
Laitoin sitten ostoilmon ehjästä kannesta Foorumille ja yksi hyvä taisikin jo löytyä.
Kummastuttaa vaan että kun ei ollut mitään oireiluja, ei nestehävikkiä, sekaantumista, eikä ylenmääräistä painetta, niin mitenkä on voinut pötkiä näinkin pitkään ennenkuin päsähti sitten kunnolla? Tosin olen käyttänyt BAR´S LEAKS- ainetta ikäänkuin "varmuuden vuoksi", olisiko tuo sitten pitänyt pieniä halkeamia kurissa tiettyyn pisteeseen asti..
Muuten mukava yllätys konetta avattaessa oli tasainen kullanruskea väri koneen sisäosissa, ei mitään lietettä tai karstaa, tosin TP-ketjun alaratas oli hieman hampaattoman näköinen, lienee hyppinyt yli, ja vasta nyt näin itse livenä kuinka naurettavan rimpula systeemi tuo on. Sylintereissä näkyi hoonijäljet, ei pykälää ja kokomerkintä A, kilometrejä noin 470 000
