dump valve

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
maddi
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 21:02
Paikkakunta: leppävirta

dump valve

Viesti Kirjoittaja maddi »

joo elikkäs mistä löytäisi edullisesti mäntä mallisen dumpin.. ja minkä lainen kannattas hommata muuten melkein vakio satkuun
ei riemulla rajaa kun saabilla ajaa
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Haku ja dumbvalve, niin rupeaa tietoa tippumaan :D
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

LR kirjoitti:Haku ja dumbvalve, niin rupeaa tietoa tippumaan :D
Tyhmistä venttiileistä en tiedä, mutta hakusanalla "dump valve" saattaa asiasta löytyä paremmin tietoa. :D Itselläni on ns. Paten dumppi toiminut t8:ssa ihan hyvin.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
api
"Aero"
Viestit: 365
Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja api »

...ja aika suosittuja tuntuu olevan Forge-merkkiset mäntätoimiset valvet. löytyy joiltain viriputiikeilta.
Yamaha FZ1-N -08
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Miksi haluat sen vaihtaa? Vakio pelittää varmaan kaikista parhaiten ja kestää noin :arrow: 350hp..
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Onkos kellään tietoa, notta mistä niitä Pate Raicingin dumppeja saa?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Suabisti kirjoitti:Onkos kellään tietoa, notta mistä niitä Pate Raicingin dumppeja saa?
2003 vastaili ainakin tohon:

Pate Racing P. 0400-496852
900C -86
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

pade kirjoitti:Vakio pelittää varmaan kaikista parhaiten ja kestää noin :arrow: 350hp..
:D hmm.Enpä ole aikaisemmin kuullut puhuttavan tehonkestosta tässä yhteydessä.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Suppari kirjoitti:
pade kirjoitti:Vakio pelittää varmaan kaikista parhaiten ja kestää noin :arrow: 350hp..
:D hmm.Enpä ole aikaisemmin kuullut puhuttavan tehonkestosta tässä yhteydessä.
Nojuu, tiedetään.
Helpompi ehkä havainnollistaa noin :roll:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Kuinka paljon muuten paineita 110 loppunen Boschin pässi kestää :roll:

Itsellä ei ole kokemusta kun n. 1.6bar asti.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Katu-uskottavuus sil dumpilla saavutetaan(tai menetetään) 8)
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Truu-sleeper olemus katoaa sillä tyystin, enkä myös viitsisi moista värkkiä laittaa vakioon turbosaabiin. :wink:
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Frostgrey kirjoitti:Kuinka paljon muuten paineita 110 loppunen Boschin pässi kestää :roll:

Itsellä ei ole kokemusta kun n. 1.6bar asti.
Enempää ei tarvita, paitsi dieseleissä, joissa taas ei tarvita pässiä :idea:
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Ansis kirjoitti: Enempää ei tarvita, paitsi dieseleissä, joissa taas ei tarvita pässiä :idea:
Paskapuhetta.

Bosch plast kestää ainakin >2bar
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Suppari kirjoitti:
Ansis kirjoitti: Enempää ei tarvita, paitsi dieseleissä, joissa taas ei tarvita pässiä :idea:
Paskapuhetta.

Bosch plast kestää ainakin >2bar
Määritteleppä kestävyys ajassa mitattuna.
Jos nyt bosch plast on se saapin standardi vena (-110).
Lueskelin että noita oli koeponnistanu "joku" ja 1.5bar on semmonen raja.
Mutta varmaanki ei ollu kalibroinu painemittaria.
Ja kummasti nuo jo laukeaa alle 1.5bar paineilla.
Nykytrendien mukaisesti saksantuttu lähetti jotain äänitiedostoja jossa joku hullu ajaa ilman minkäänlaista bypass/dump
sakkaa
paukkuu
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vastaa Viestiin