Sitten voidaankin alkaa spekuloimaan tuloksilla joita ei ole kaikista autosta ja tuloksilla joihin vaikuttaa n+1 satunnaismuuttujaa
Saksalaiset eivät pidä Saabista
Vuosituhannen vaihteessa neljä tähteä oli ihan hyvä/normaali saavutus... aika vähissä oli viiden tähden autot tuolloin.
Sitten voidaankin alkaa spekuloimaan tuloksilla joita ei ole kaikista autosta ja tuloksilla joihin vaikuttaa n+1 satunnaismuuttujaa
Sitten voidaankin alkaa spekuloimaan tuloksilla joita ei ole kaikista autosta ja tuloksilla joihin vaikuttaa n+1 satunnaismuuttujaa
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Omassa panzerwagenissa on 8 tyynyä, väkisinkin tulee mieleen että kuinka sinne sopii itse sekaan jos kaikki aktivoituvat kerralla. Taitaa uusissa halvoissakin autoissa (esim. Punto) olla jo toistakymmentä tyynyä vakiovarusteena, ainakin kaverin hinnat alkaen- sitikassakin oli tyynyjä 4kpl vakiona vuonna -99 jolloin Saabeissa taisi joutua maksamaan jopa apparin tyynystäkin.Speedou kirjoitti:Sen tiedän omasta bemusta, että vaikka turvatyynyjä tulee joka suunnasta kun ajaa ulos, niin tuosta kopperosta on tuskin mitään jäljellä. Mutta ehkä alkaa turvallisuus kiinostamaan sitten joskus jos muksuja joutuu kuskaa.
Itselläni ei tuo turvallisuuspuoli kuitenkaan kamalasti paina autonvalintavaakakupissa, ehkä painottaisin sitä osuutta noin 10-15%verran arvioitaessa autoa kokonaisuutena.
Kuitenkaan se kiinalainen maasturi jossa on erittäin todennäköistä kuolla pienessäkin nopeudessa tapahtuvassa kolarissa ei herätä suurempaa ostokuumetta
Viimeksi muokannut ng900aero, To Helmi 01, 2007 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7835
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Joo nähty on.....Turbo16 kirjoitti:Ei kannata tunkea isoa moottoriin pieneen autoon ja se on nähty monta kertaang900aero kirjoitti:........
En tosin tiedä mikä pahvikippo sinulla on ja peltinen kanisteri sen sisällä, mutta kuitenkin
http://www.youtube.com/watch?v=xdDHSZJhJ70
Ja täällä tonttu joka pesee tuon NG Ooppelin ja vw:n
http://www.youtube.com/watch?v=pZ7sQxw8_YI
*pitkää huolta tonnareista, ne ovat ainutlaatuisia ja pirun hyviä AUTOJA*
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
En ymmärrä miksi sinne tänne pitää tunkea noita nopeutettuja kuvapätkiä laittomasti viritetyistä autoista ja siitä kuinka ne muka jättävät jonkin muun auton. Jos alkuperäinen teho on nostettu kaksinkertaiseksi niin eikait se mikään ihme olekaan jos suoralla tieosuudella on suht. nopea esim. välillä 100-200km/h9000CD23T kirjoitti:Joo nähty on.....Turbo16 kirjoitti:Ei kannata tunkea isoa moottoriin pieneen autoon ja se on nähty monta kertaang900aero kirjoitti:........
En tosin tiedä mikä pahvikippo sinulla on ja peltinen kanisteri sen sisällä, mutta kuitenkin
http://www.youtube.com/watch?v=xdDHSZJhJ70
Ja täällä tonttu joka pesee tuon NG Ooppelin ja vw:n
http://www.youtube.com/watch?v=pZ7sQxw8_YI
*pitkää huolta tonnareista, ne ovat ainutlaatuisia ja pirun hyviä AUTOJA*
Miksette linkitä sellaisia videoita joissa Saab jää koneteholtaan kaksinkertaiseksi nostetulle muunmerkkiselle autolle?
Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
9000CS 2,3
Todella asiallinen ja ammattitaitoinen toimittaja.Saappi Kuski kirjoitti:
Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
Aivan varmasti on ajanut autoa lumella ja jäällä ja tietää kuinka vaarallista etuvetoisella on sellaisissa olosuhteissa ajaa.
Ohjaus ja veto eivät voi olla samoilla pyörillä, pidon menetys kun sellaisissa konstruktioissa merkitsee myös ohjauksen katoamista ja niinhän se ei missään nimessä voi olla
Viimeksi muokannut ng900aero, Su Helmi 04, 2007 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
- Viestit: 2919
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Juu. Ylipäänsä vähän hassua on suht yleinen Topgearin hypettäminen. Parhaimmillaankin tuo on vain keskinkertaista brittiviihdettä (esim. Little Britain huomattavasti parempi) ja Clarkson omimmillaan Äksyissä vanhoissa herroissa. Ja ei kait juuri kukaan edes yritä väittääkään, että tuolla on jotain oikeasti tekemistä autojen kanssaSaappi Kuski kirjoitti: Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
Olli Kinaret
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
No eiköhän sen nyt ymmärrä sanomattakin, että takaperin se bemarikin lähtee jos on pakki päälläSaappi Kuski kirjoitti:Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Veto saadaan katkaistua vetäviltä pyöriltä painamalla kytkin pohjaan. Samaa proseduuria suositellaan myös autoa käynnistettäessä, ainakin jos vaihde on päällä.ng900aero kirjoitti: Ohjaus ja veto eivät voi olla samoilla pyörillä, pidon menetys kun sellaisissa konstruktioissa merkitsee myös ohjauksen katoamista ja niinhän se ei missään nimessä voi olla
Etuvetoisen nokkaluisu lakkaa välittömästi kun kytkin painetaan pohjaan ja ohjaus käännetään luiston suuntaan. Takavetoisen sivuluisu oikenee joskus jos rattia punomalla sattuu oikenemaan ennen kuin osuu johonkin.
Britti autotoimittajana, ehhehhehhhee..
Mutta jos tuo teoriasi pitää paikkansa niin sittenpä maailman vaarallisin auto on sellainen joka on varustettu nelivedolla ja nelipyöräohjauksella .
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Su Helmi 04, 2007 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000CS 2,3
Suomessahan on jo autokoulussa opetettu, että aina kytkin pohjassa auto käyntiin....mikähän ihme tuo oli, kun ilman kytkintä piti käynnistelläSaappi Kuski kirjoitti:Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
Moukarimies
- Matalapaineturbo
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI
Kyllähän siinä laitetaan autot aina radalle, jotta nähdään mistä ne on oikeasti tehty. Esim. Opel Vectran urheilumallin bluffi paljastui, kun auto ei millään halua kääntyä mutkassa, vaan jatkaisi mielellään suoraanJuu. Ylipäänsä vähän hassua on suht yleinen Topgearin hypettäminen. Parhaimmillaankin tuo on vain keskinkertaista brittiviihdettä (esim. Little Britain huomattavasti parempi) ja Clarkson omimmillaan Äksyissä vanhoissa herroissa. Ja ei kait juuri kukaan edes yritä väittääkään, että tuolla on jotain oikeasti tekemistä autojen kanssa
Ja mitä tuohon 9-5:n arviointiin tulee, mielestäni siinä ei valehdeltu. Onko 9-5:n vaihteensiirto sitten oikeasti täsmällinen tai onko 9-5 keilaradan kunkku? Onko se jotenkin pakollista tehdä tuo virtalukko noin hankalaksi että joutuu kytkeä pakin päälle?
Kaiken lisäksi siihen tottuu todella nopeasti. -Nimim. "Myös Audi käynnistyy ja sammuu pakki päällä"Tri-Lo kirjoitti:Pakkilukko taitaa teknisesti järkevin ratkaisu virtalukon ollessa pankkien välissä.Moukarimies kirjoitti: Onko se jotenkin pakollista tehdä tuo virtalukko noin hankalaksi että joutuu kytkeä pakin päälle?
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -