Sitten voidaankin alkaa spekuloimaan tuloksilla joita ei ole kaikista autosta ja tuloksilla joihin vaikuttaa n+1 satunnaismuuttujaa

Omassa panzerwagenissa on 8 tyynyä, väkisinkin tulee mieleen että kuinka sinne sopii itse sekaan jos kaikki aktivoituvat kerralla. Taitaa uusissa halvoissakin autoissa (esim. Punto) olla jo toistakymmentä tyynyä vakiovarusteena, ainakin kaverin hinnat alkaen- sitikassakin oli tyynyjä 4kpl vakiona vuonna -99 jolloin Saabeissa taisi joutua maksamaan jopa apparin tyynystäkin.Speedou kirjoitti:Sen tiedän omasta bemusta, että vaikka turvatyynyjä tulee joka suunnasta kun ajaa ulos, niin tuosta kopperosta on tuskin mitään jäljellä. Mutta ehkä alkaa turvallisuus kiinostamaan sitten joskus jos muksuja joutuu kuskaa.
Joo nähty on.....Turbo16 kirjoitti:Ei kannata tunkea isoa moottoriin pieneen autoon ja se on nähty monta kertaang900aero kirjoitti:........
En tosin tiedä mikä pahvikippo sinulla on ja peltinen kanisteri sen sisällä, mutta kuitenkin
En ymmärrä miksi sinne tänne pitää tunkea noita nopeutettuja kuvapätkiä laittomasti viritetyistä autoista ja siitä kuinka ne muka jättävät jonkin muun auton. Jos alkuperäinen teho on nostettu kaksinkertaiseksi niin eikait se mikään ihme olekaan jos suoralla tieosuudella on suht. nopea esim. välillä 100-200km/h9000CD23T kirjoitti:Joo nähty on.....Turbo16 kirjoitti:Ei kannata tunkea isoa moottoriin pieneen autoon ja se on nähty monta kertaang900aero kirjoitti:........
En tosin tiedä mikä pahvikippo sinulla on ja peltinen kanisteri sen sisällä, mutta kuitenkin
http://www.youtube.com/watch?v=xdDHSZJhJ70
Ja täällä tonttu joka pesee tuon NG Ooppelin ja vw:n
http://www.youtube.com/watch?v=pZ7sQxw8_YI
*pitkää huolta tonnareista, ne ovat ainutlaatuisia ja pirun hyviä AUTOJA*
Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Todella asiallinen ja ammattitaitoinen toimittaja.Saappi Kuski kirjoitti:
Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
Juu. Ylipäänsä vähän hassua on suht yleinen Topgearin hypettäminen. Parhaimmillaankin tuo on vain keskinkertaista brittiviihdettä (esim. Little Britain huomattavasti parempi) ja Clarkson omimmillaan Äksyissä vanhoissa herroissa. Ja ei kait juuri kukaan edes yritä väittääkään, että tuolla on jotain oikeasti tekemistä autojen kanssaSaappi Kuski kirjoitti: Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
No eiköhän sen nyt ymmärrä sanomattakin, että takaperin se bemarikin lähtee jos on pakki päälläSaappi Kuski kirjoitti:Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
Veto saadaan katkaistua vetäviltä pyöriltä painamalla kytkin pohjaan. Samaa proseduuria suositellaan myös autoa käynnistettäessä, ainakin jos vaihde on päällä.ng900aero kirjoitti: Ohjaus ja veto eivät voi olla samoilla pyörillä, pidon menetys kun sellaisissa konstruktioissa merkitsee myös ohjauksen katoamista ja niinhän se ei missään nimessä voi olla
Suomessahan on jo autokoulussa opetettu, että aina kytkin pohjassa auto käyntiin....mikähän ihme tuo oli, kun ilman kytkintä piti käynnistelläSaappi Kuski kirjoitti:Tuossa ei sanottu mihin suuntaan bemari lähtee jos se käynnistetään pakki päällä ilman että kytkintä ymmärretään painaa pohjaan. Jeesus mikä pelle tuo äijä. Se oli tosiaankin tosissaan, ei tuollaista muuten pystyisi vakavalta naamalta esittämään!ng900aero kirjoitti: Tähänastisista paras, onnistunein ja rehellisin Saab-video on tuo:
http://www.youtube.com/watch?v=u8Ow90kbI00
Siinä kiteytettiin mainiosti koko automerkin filosofia, ja olen samaa mieltä Clarksonin kanssa auton ominaisuuksista, mukiteline ja valot ovat hyvät.
Juontaja totesi toisen kilpailijan huomattavasti paremmaksi ja järkevämmäksi hankinnaksi.
Koko ajan tuli Mr.Bean mieleen mutta se oli sentään oikeasti hauska.
Annetaan äijälle anteeksi. Ei se varmaan ole lumella koskaan autoa ajanut eikä toivottavasti koskaan ajakaan.
Kyllähän siinä laitetaan autot aina radalle, jotta nähdään mistä ne on oikeasti tehty. Esim. Opel Vectran urheilumallin bluffi paljastui, kun auto ei millään halua kääntyä mutkassa, vaan jatkaisi mielellään suoraanJuu. Ylipäänsä vähän hassua on suht yleinen Topgearin hypettäminen. Parhaimmillaankin tuo on vain keskinkertaista brittiviihdettä (esim. Little Britain huomattavasti parempi) ja Clarkson omimmillaan Äksyissä vanhoissa herroissa. Ja ei kait juuri kukaan edes yritä väittääkään, että tuolla on jotain oikeasti tekemistä autojen kanssa
Kaiken lisäksi siihen tottuu todella nopeasti. -Nimim. "Myös Audi käynnistyy ja sammuu pakki päällä"Tri-Lo kirjoitti:Pakkilukko taitaa teknisesti järkevin ratkaisu virtalukon ollessa pankkien välissä.Moukarimies kirjoitti: Onko se jotenkin pakollista tehdä tuo virtalukko noin hankalaksi että joutuu kytkeä pakin päälle?