ihmetys
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24620
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
siis koelaudassa on nappulat tuulilasille /varpaille /naamalle,ei yhdessä niin ku esim ogsatkussa! vai saako noita nappuloita muka jäämään yhdessä alas?yläasennossa jäätyy varpaat ja sitten ku laittaa varpaille ni jäätyy tuulilasi.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Tässä tulee ilmastoinnin mummo-ohjeet:
se homma menee nääs niin, että kun ostat auton, niin painat sitä
"AUTO"-nappia. Sen jälkeen et sitten koske siihen ilmastointilaitteeseen. Satunnaisesti ehkä laitat takalasin lämppäriä päälle tai käynnistyksen jälkeen kun menet raappaamaan laseja voi pitää sitä tuulilasitoimintoa päällä. Muuten ilmastoinnin konsolia tuulen suunnan muutoksia varten ei tule räpläämän. Jaa miksi? No kun ei ole tarvetta.
se homma menee nääs niin, että kun ostat auton, niin painat sitä
"AUTO"-nappia. Sen jälkeen et sitten koske siihen ilmastointilaitteeseen. Satunnaisesti ehkä laitat takalasin lämppäriä päälle tai käynnistyksen jälkeen kun menet raappaamaan laseja voi pitää sitä tuulilasitoimintoa päällä. Muuten ilmastoinnin konsolia tuulen suunnan muutoksia varten ei tule räpläämän. Jaa miksi? No kun ei ole tarvetta.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Itsellä on näin talviaikaan ohjelmoituna tuo lämmitysautomatiikka, eli pelkkä ECON-asento, eli lämmitys toimii automaatilla, mutta ilmastointi ei ole mukana kuvioissa. AUTO-nappia tulee painettua joskus vähän lauhemmalla kelillä ja konetta käytettyä, jotta toimii sitten kesällä taas moitteettomasti.
Myöskin tuota jalkatilan lämmitystä ja <-> nappia voi painaa yhtäaikaa, jolloin ilmaa tulee kojelaudan rööreistä ja jalkatilan rööreistä. Nuo takaikkunoiden huurteenpoistokanavat toimii hassusti lattiakanavan kautta, mutta eipähän ole tarvinnut vetää omaa linjaansa, vaikka loogista olisi, että tuossa huurteenpoistoasennossa saisi nuokin puhaltamaan.
Kun fikkarilla oikein kiusaa sitä pientä silmää, joka säätää tuota SID:in ja ilmastoinnin näyttöjen kirkkautta, niin näkee mitä symboolin paikkoja tuossa näytössä on olemassa. Omassa ainakin näkyy olevan tuo sivuikkunoidenkin symbooli valmiina.
Myöskin tuota jalkatilan lämmitystä ja <-> nappia voi painaa yhtäaikaa, jolloin ilmaa tulee kojelaudan rööreistä ja jalkatilan rööreistä. Nuo takaikkunoiden huurteenpoistokanavat toimii hassusti lattiakanavan kautta, mutta eipähän ole tarvinnut vetää omaa linjaansa, vaikka loogista olisi, että tuossa huurteenpoistoasennossa saisi nuokin puhaltamaan.
Kun fikkarilla oikein kiusaa sitä pientä silmää, joka säätää tuota SID:in ja ilmastoinnin näyttöjen kirkkautta, niin näkee mitä symboolin paikkoja tuossa näytössä on olemassa. Omassa ainakin näkyy olevan tuo sivuikkunoidenkin symbooli valmiina.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Saman se ois maksanut og-satkullekin. Työn olisit vaan tehnyt ite. Eli osat ois maksanut 150e ja työt ite.nalleolut kirjoitti:loppusumma yli 3xx
remmi ja ohjainrullat + termostaatin vaihtotyö!
eli tämä roogeri jatkan ajamista ogsatkulla!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24620
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
lol.mie oon niin kallis remontti mies etten mie uskalla itseäni laskuttaa....
usein lasku olisi ollut varmaan tuplat .
no juu pirssi kunnossa ja lauantaina pääsen tutkimaan sitä keskikonsolin salaisuutta. mihin ilma puhaltaa.....
usein lasku olisi ollut varmaan tuplat .
no juu pirssi kunnossa ja lauantaina pääsen tutkimaan sitä keskikonsolin salaisuutta. mihin ilma puhaltaa.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
No ei ole, ei, mutta ei ne apulaitteet og-vehkeissäkään ilman hihnaa toimi.Juha96 kirjoitti:Jos käsitin oikein, tässä oli kyse moniurahihnasta, jota ei og-satkussa ole.peinu kirjoitti: Saman se ois maksanut og-satkullekin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Voihan sen AUTOn ja ECON laittaa saamaa aikaa päälle, taaskaan ei tarvi koskea koko laitteeseen ja ilmastointi ei toimi alle 5(?) asteen lämpötiloissa.Muksu kirjoitti:Itsellä on näin talviaikaan ohjelmoituna tuo lämmitysautomatiikka, eli pelkkä ECON-asento, eli lämmitys toimii automaatilla, mutta ilmastointi ei ole mukana kuvioissa. AUTO-nappia tulee painettua joskus vähän lauhemmalla kelillä ja konetta käytettyä, jotta toimii sitten kesällä taas moitteettomasti.
Myöskin tuota jalkatilan lämmitystä ja <-> nappia voi painaa yhtäaikaa, jolloin ilmaa tulee kojelaudan rööreistä ja jalkatilan rööreistä. Nuo takaikkunoiden huurteenpoistokanavat toimii hassusti lattiakanavan kautta, mutta eipähän ole tarvinnut vetää omaa linjaansa, vaikka loogista olisi, että tuossa huurteenpoistoasennossa saisi nuokin puhaltamaan.
Kun fikkarilla oikein kiusaa sitä pientä silmää, joka säätää tuota SID:in ja ilmastoinnin näyttöjen kirkkautta, niin näkee mitä symboolin paikkoja tuossa näytössä on olemassa. Omassa ainakin näkyy olevan tuo sivuikkunoidenkin symbooli valmiina.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
No tästä juurikin oli kysymys, mutta tietämättäni esitin asian hiukan monimutkaisestiOlli Kinaret kirjoitti:Voihan sen AUTOn ja ECON laittaa saamaa aikaa päälle, taaskaan ei tarvi koskea koko laitteeseen ja ilmastointi ei toimi alle 5(?) asteen lämpötiloissa.

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012