http://www.teknikensvarld.com/
Eli jos vertailutesti kiinnostaa, niin ei muuta kuin lehtikauppaan

Hö, kaikki kiva luettava on väärällä kotimaisellaTurbo Sensonic kirjoitti:Teknikens Värld -lehden numerossa 9 on lastuviritystesti, jossa on testattu Saabin 9-5 2.3t:tä ja VW Passat 1.8t:tä eri viritysfirmojen lastuilla:
http://www.teknikensvarld.com/
Eli jos vertailutesti kiinnostaa, niin ei muuta kuin lehtikauppaan
Se pitäisi kuitenkin tehdä niin että auto ajetaan ennen ja jälkeen samassa dynossa ja samoissa olosuhteissa. Dynotulokset kun eivät keskenään aina ole vertauskelpoisia. Tehon lisäys +hp (jälkeen-ennen) voisi olla parempi mittari, jos haluaa vertailla eri puljujen tuotteita keskenään.peinu kirjoitti:Voidaanhan me ite tehdä ihan kerhon nimissä testit noille poksiloille?
Joku jos viittis kerätä dynotukset taulukoihin mallin ja viripoksi valmistajan mukaan. Puuttuvat vireet voidaan dynotella omin kustannuksin. Ja tietysti vain jäsenille osioon. Mua ainakin kiinnostaisi kattoa paljonko löytyy todellisia tehoja SP steg 2 purkilla ja vakiputkistolla J&R filsulla.
Toi oli muuten aika osuvasti ja hyvin "polkastu"Speedou kirjoitti:Sit SP:n ois voinu jättää pois, kun muutenhan testi olisi saatu lehteen vasta vuoden päästä