Bilteman turboista
Kopsattua tietoa:
"KKR380
The ultimate turbo for SR20 or large twin-turbo applications
Water-cooled, 0.86 turbine housing, suits T25 size flange
Internal wastegate with 8psi actuator
Suitable for single-turbo applications on 2.0-2.5 litre engines, or in
twin turbo kits on 4.0 to 6.0 litre engines
Comes with exhaust flange featuring 3-bolt outlet, T25 exhaust gasket,
oil inlet banjo bolt and oil return gasket.
RRP $799
Specifications for KKR380core:
Compressor inlet pipe 70mm, compressor outlet pipe 50mm
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Turbine wheel outlet 46mm, outer diameter 53mm"
"KKR380
The ultimate turbo for SR20 or large twin-turbo applications
Water-cooled, 0.86 turbine housing, suits T25 size flange
Internal wastegate with 8psi actuator
Suitable for single-turbo applications on 2.0-2.5 litre engines, or in
twin turbo kits on 4.0 to 6.0 litre engines
Comes with exhaust flange featuring 3-bolt outlet, T25 exhaust gasket,
oil inlet banjo bolt and oil return gasket.
RRP $799
Specifications for KKR380core:
Compressor inlet pipe 70mm, compressor outlet pipe 50mm
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Turbine wheel outlet 46mm, outer diameter 53mm"
Saabismi iskee salakavalasti!
Tuolla jotain speksejä: http://www.otomoto.com.au/kkrturbo.htmpeinu kirjoitti:Minkähän kokoinen tuo KKR380 mahtaa olla T25:een yms. verrattuna?
heh, joo kiitti vaan.
kyllähän mä noi tiedot osasin lukea, mutta kun T25:lle ei löytynyt vastaavia tietoja, niin hankaloittaa vertailua huomattavasti
täältä löytyy hyvin nuo mitat muille Garreteille, paitsi tietysti Saabin vakioahtimille.
http://www.boostplanet.com/garrett.htm
kyllähän mä noi tiedot osasin lukea, mutta kun T25:lle ei löytynyt vastaavia tietoja, niin hankaloittaa vertailua huomattavasti

täältä löytyy hyvin nuo mitat muille Garreteille, paitsi tietysti Saabin vakioahtimille.
http://www.boostplanet.com/garrett.htm
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11