Bilteman turboista

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Minkähän kokoinen tuo KKR380 mahtaa olla T25:een yms. verrattuna?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Bv2sella
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 00:19
Paikkakunta: Lemi/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Bv2sella »

Kopsattua tietoa:
"KKR380

The ultimate turbo for SR20 or large twin-turbo applications
Water-cooled, 0.86 turbine housing, suits T25 size flange
Internal wastegate with 8psi actuator
Suitable for single-turbo applications on 2.0-2.5 litre engines, or in
twin turbo kits on 4.0 to 6.0 litre engines
Comes with exhaust flange featuring 3-bolt outlet, T25 exhaust gasket,
oil inlet banjo bolt and oil return gasket.

RRP $799

Specifications for KKR380core:
Compressor inlet pipe 70mm, compressor outlet pipe 50mm
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Turbine wheel outlet 46mm, outer diameter 53mm"
Saabismi iskee salakavalasti!
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

peinu kirjoitti:Minkähän kokoinen tuo KKR380 mahtaa olla T25:een yms. verrattuna?
Tuolla jotain speksejä: http://www.otomoto.com.au/kkrturbo.htm
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

heh, joo kiitti vaan.

kyllähän mä noi tiedot osasin lukea, mutta kun T25:lle ei löytynyt vastaavia tietoja, niin hankaloittaa vertailua huomattavasti :)

täältä löytyy hyvin nuo mitat muille Garreteille, paitsi tietysti Saabin vakioahtimille.

http://www.boostplanet.com/garrett.htm

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
AMA
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 16:25
Paikkakunta: Ruuhimäki

Viesti Kirjoittaja AMA »

ei näytä kierroksia häävisti kestävän tuo pilteman turbo aggregaatti 18000rpm :lol:
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

tahmaako teillä muuten nuo Biliksen uudistetut sivut? ...mulla aukiaa ku täi tervassa.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
pakinen
"Viggen"
Viestit: 605
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 23:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pakinen »

Onko kukaan uskaltanut testatat Otomotoa? :roll:
Saab 900S Combicoupe
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1247
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

pakinen kirjoitti:Onko kukaan uskaltanut testatat Otomotoa? :roll:
Ei kai kokeilemiselle muuta estettä ole kuin kaiken muun saaminen otomotolle sopivaksi. Kai turbon nyt osaa aika moni paja tehdä jos välineet annetaan käteen?
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

jos olisi tuota kkr380 tuohon hintaan tuolla niin kyllä kokeilisin!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin