
9-5 käynti-/huohotin ongelma
Voihan sen mitata. Anturin resistanssi on 860+/-90 Ohm. Minulla pätkivä anturi kuitenkin antoi tuohon toleranssiin sopivan tuloksen... Minusta oireet eivät oikein sovi asentoanturiin, vaan enemmin veikkaisin läppäkoteloa. Missä päin auto on, löytyisiköhän keneltäkään lähistöiltä toista läppäkoteloa kokeiltavaksi..?
Eski
Eski
Auto eteläisessä Keski-Suomessa.
Huomenna tarkoitus mennä Jyväskylään Laakkosen pikahuoltoon piuhan päähän, jos ei tänä ilta hommaan tule mitään selkeyttä.
Niin, auto on tosiaan kuluttanut/hukannut öljyä reilun litran viime öljynvaihdosta (ajettu n. 7000 km), ei mun mielestä ole normaalia.
Joten voiko koko homma olla jotain vakavampaa?
Huomenna tarkoitus mennä Jyväskylään Laakkosen pikahuoltoon piuhan päähän, jos ei tänä ilta hommaan tule mitään selkeyttä.
Niin, auto on tosiaan kuluttanut/hukannut öljyä reilun litran viime öljynvaihdosta (ajettu n. 7000 km), ei mun mielestä ole normaalia.
Joten voiko koko homma olla jotain vakavampaa?
Viimeksi muokannut kaapo, Ke Helmi 21, 2007 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep, Procarille ehdottomasti enemmin kuin Laakkoselle. PCS:llä on kyllä jonoa, en tiedä tämän päivän tilannetta, mutta kysymällä numerosta 014282200 selviää...
Jos läppäkotelo menee vaihtoon, se kannattaa kuitenkin tilata tuolta:
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/1178
Eski
Jos läppäkotelo menee vaihtoon, se kannattaa kuitenkin tilata tuolta:
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/1178
Eski
Vaihtoehtoisesti myös tuolta kannattaa katsella läppäkoteloa...
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1997
Matti
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1997
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Viallinen ilmamassa-anturi voi aiheuttaa sen, että kierrokset ei laske niin nopeasti kuin normaalisti. Saman tekee viallinen imuilman paineanturi. Asentoanturi oireilee taasen aiheuttamalla sytytyshäiriöitä (teräviä nykäisyjä) ja / tai kuolee kerrasta kokonaan. Läppäkoteloa ei ihan ekaksi
menisi syyttämään, koska sen viat pitäisi (ainakin teoriassa) johtaa limp-home tilaan. Vai oliko se limp-home sulla päällä?
menisi syyttämään, koska sen viat pitäisi (ainakin teoriassa) johtaa limp-home tilaan. Vai oliko se limp-home sulla päällä?
tiivisteen vaihto
Nyt on tiiviste vaihdettu ja auto käy mallikkaasti.
Tiiviste maksoi noin 20 euroa, työt huomattavasti enemmän 280 euroa.
Kiitoksia kaikista vinkeistä.
Tiiviste maksoi noin 20 euroa, työt huomattavasti enemmän 280 euroa.
Kiitoksia kaikista vinkeistä.