900i16 nykii
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24632
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
900i16 nykii
jep juu haulla löytyi paljon juttua. mutta
autopaikallaan kestää kierroksia ihan ok! lähtee liikenteeseen niin nykii rajusti. v-kansi kuiva,tulpankohdot ei lyö läpi,uudet tulpat,immun lanka on ehjä,alipaineletkut paikoillaan,tyhjäkäynti ok.hiilisäiliö naputtaa rajusti,lämmöt ok,käyntiin ok,mutta ajossa nykii ei vaikutuksia millä kierosalueella!
autopaikallaan kestää kierroksia ihan ok! lähtee liikenteeseen niin nykii rajusti. v-kansi kuiva,tulpankohdot ei lyö läpi,uudet tulpat,immun lanka on ehjä,alipaineletkut paikoillaan,tyhjäkäynti ok.hiilisäiliö naputtaa rajusti,lämmöt ok,käyntiin ok,mutta ajossa nykii ei vaikutuksia millä kierosalueella!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24632
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
melkein heti...... liekkö jotakin unohtunut? jako on pikkasen pielessä,ketju sen verran venynyt,paikallaan ottaa kierroksia ihan ok! mittailin tulpanjohtoja vaihdoin vanhat koska mitkä paikoillaan oli oli vastusta yli 13 ohmia ja vanhat oli 7-8ohmia suurinpiirtein.
mittailin puolaa,ensiöpuoli 1- ja 15+ välissä en saanut lukemia ollenkaan,tais olla liitin vaan niin paskanen,toisiopuolella oli eli 1- ja keskellä 7.16 alfamerin kirjan mukaan 7.2-8.2kohm olisi hyvä!
taitaa noissa johdoissakin olla liikaa vastusta. koeajolla ei nykinyt niin pahasti....kone huonetta katsellessani kaikki näyttäisi olevan paikoillaan.heiluttelin johtoja,ei vaikutusta käyntiin,kierroslukumittari ei oireile eli ei vissiin ole boksi vika. imm saattaa olla paskana?
mittailin puolaa,ensiöpuoli 1- ja 15+ välissä en saanut lukemia ollenkaan,tais olla liitin vaan niin paskanen,toisiopuolella oli eli 1- ja keskellä 7.16 alfamerin kirjan mukaan 7.2-8.2kohm olisi hyvä!
taitaa noissa johdoissakin olla liikaa vastusta. koeajolla ei nykinyt niin pahasti....kone huonetta katsellessani kaikki näyttäisi olevan paikoillaan.heiluttelin johtoja,ei vaikutusta käyntiin,kierroslukumittari ei oireile eli ei vissiin ole boksi vika. imm saattaa olla paskana?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
En tiedä miten lasket, mutta jos puolikkaita niittejä on merkkien välissä, niin jommasta kummasta päästä on ketju oltava pois paikaltaaan.nalleolut kirjoitti:jakoa ihmetellyt 15 ja pual niitin kantaa ´mahtyy ketjupyörien merkkien väliin
Tässä näkyy tasan 15 niittiä merkkien välillä:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/jakoketju/
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24632
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
solvat problem sanoi ryssä! eli jako oli pielessä! ja syy oli se että laitoimme imurattaan ensin ja pakorattaan sen perään vaikka ne kuuluu asentaa toisin päin,löysä osuus jää väärälle puolelle.... heh ihmeteltiin et ei oo jako kohdalla ja heti löysäs kiristäjän niin jako oli kohdallaan.... mutta nyt saab on "kunnossa" laturin remmin löysällä/paskaa ja öljyä välissä ei lataa.....huomenna tutkitaan!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Onpa hyvä, että tulit kysyneeksi mistä se vika löytyy. Ei tarvinnut puolta autoa uusia turhaan.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24632
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
hiphei,lieviä jälkitauteja.... aamulla roikanpäästä nätisti käyntiin ja keula kohti cityä. kurvasin tankkaamaan satku meinas sammua.... odottelin hetken vuoroa ilman tyhjäkäyntiä. no tankkasin ja käänsin avaimesta ei mitään.... työnsin itse satkun vauhtiin ja nelosella käyntiin. kotipihalla tyhjäkäynti pumppasi 800-1500rpm koko ajan.yleismittari näytti akulta 11,3v noh heiluttelin johtoja jonkun aikaa ja laturin herätevirta johto meni millin syvemmälle ja samalla asettui tyhjäkäyntikin. aika peli tuo satku . psykedeelinen lämpömittarin tuijotus jatkuu ja kaikki "oudot" äänet säikäyttävät. no uusinta lenkillä cityssä ei ollut mitään oireita,lämmöt kurissa ja tehot tallessa. lähti jopa kauppareissun jälkeen käyntiin... taas mennään!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659