eli tuossa kaasu polkimessani on sellainen häiritsevä juttu...
kun painan kaasu polkimen noin puoleen väliin niin siinä on sellainen jäykkä kohta eli joutuu painan hiukan enempi että sen kohdan ylitse pääsee mutta sen kohdan jälkeen painuu ihan normaalisti pohjaan asti.
eli kuuluuko se olla tuollainen kun mielestäni tasaisesti painuva kaasu on paljon mukavempi ja parempi.
onko likaa josain vaijeris vai mistä vois alkaa sääteleen? Perjantaina on muutenkin aika korjaamolle ton bensa mittarin takii niin sais samalla ton polkimenki säädettyy jos näin etukäteen tietäs mistä vois alkaa "vikaa" ettiin
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Todennäköisesti ottaa kiinni lämppäriin.Taivuta voimalla sivuun koko kaasupoljinta.
Itsellä oli sama homma kun vaihdoin muovisen hanan+kennon -84 malliseen satkuun.Sullahan vissiin uudempi mutta voi silti olla polkimen varsi taipunut.
tomaatti kirjoitti:Todennäköisesti ottaa kiinni lämppäriin.Taivuta voimalla sivuun koko kaasupoljinta.
Itsellä oli sama homma kun vaihdoin muovisen hanan+kennon -84 malliseen satkuun.Sullahan vissiin uudempi mutta voi silti olla polkimen varsi taipunut.
joo vois sitäkin kokeilla jos sattuis auttaan.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
tomaatti kirjoitti:Todennäköisesti ottaa kiinni lämppäriin.Taivuta voimalla sivuun koko kaasupoljinta.
Itsellä oli sama homma kun vaihdoin muovisen hanan+kennon -84 malliseen satkuun.Sullahan vissiin uudempi mutta voi silti olla polkimen varsi taipunut.
Joo sain tuolla konstilla sen toimiin... piti puolen metrii seurata kaasupoljinta ennku löyty kohta johon se hairas kiinni
jotenki koko autolla ajaminen muuttui paljon vauhdikkaammaksia
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Katsopas samalla, että kaasuvaijeri on tarpeeksi tiukalla, eli että kaasuläppä aukeaa kokonaan, kun kaasupoljin on pohjassa. Ja että läppä menee kiinni, kun kaasua ei paineta.
Tämä on pitänyt tehdä jokaiseen ostamaani autoon ja aina auto on virkistynyt kummasti.
Joku aiemmin vihjaisi myös siitä, että polkimen varsi oikenee vanhemmiten niin paljon, että vaijerin oikeasta säädöstä huolimatta polkimen liikevara loppuu, kun lattia tulee vastaan liian aikaisin.
Svc kirjoitti:Katsopas samalla, että kaasuvaijeri on tarpeeksi tiukalla, eli että kaasuläppä aukeaa kokonaan, kun kaasupoljin on pohjassa. Ja että läppä menee kiinni, kun kaasua ei paineta.
Tämä on pitänyt tehdä jokaiseen ostamaani autoon ja aina auto on virkistynyt kummasti.
Joku aiemmin vihjaisi myös siitä, että polkimen varsi oikenee vanhemmiten niin paljon, että vaijerin oikeasta säädöstä huolimatta polkimen liikevara loppuu, kun lattia tulee vastaan liian aikaisin.
joo selvä.. täytyy kokeilla jos sattus siel oleen hiukan löysää
kiitos vinkistä!
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88