Eli siis tarviaako tämä toimenpide muuta kuin satulat ja levyt jäähdytetyillä varustetusta mallista? Kysymys on kyllä tyhmä, mutta kysyminen ei maksa mitään toisin, kun nuo hilppeet, jos menee hukkaan
Satkun jarrujen parannukseen ei taida muuta keinoa olla, kuin turbon jäähdytettyjen hilppeitten vaihto ja se tonnarin jarrujen.
Vai onko muuta kohtuu hintaista?
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
114,3x4 jaon umpilaikka-jäähdytetty konversio vaatii satulat ja levyt jäähdytetystä mallista ja 5mm spacerin jarrulevyn ja navan väliin. Laiton viritelmähän tuo on, mutta...
Tosta muuten oli kiva vääntää kätta inssin kanssa viimekesänä . Pitkään intti ja yritti ettiä, mutta antoi lopulta periksi ja totes, että olkoon sitten tavallisilla jarruilla
Saabinsti kirjoitti:Satkun jarrujen parannukseen ei taida muuta keinoa olla, kuin turbon jäähdytettyjen hilppeitten vaihto ja se tonnarin jarrujen.
Vai onko muuta kohtuu hintaista?
Helpoin vaihtoehto lienee vakiojarrujen remppaus, jolloin tuntuma varmasti paranee. Tai sitten uudempien jarrujen asennus tarvittavine muutoksineen (melko työläs), jos nimenomaan jarrutustehoa haetaan lisää.
Kesällä jarruista menee kaikki palat ja levyt(sekä muuta, jos löytyy tarvetta) uusiin.
Tässä vain mietin, että kannattaisko heittää samalla parempaa laikkaa alle.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
axtec kirjoitti:mutta jos vaihtaisi uudemman jaon jarrut niin saisi käpärin taakse.
taitaa se vaijereiden veto olla isoin homma, ainakin tupliksessa
Helppo bolt-on homma vaijereiden asennus mukaanluettuna mutta käsijarrukahvan asenus eli sen oikeaan kohtaan hitsaus vaijerinpidikkeineen lienee se nihkein osuus. Mutta eipä sekään maailman haastavin homma ole.