Mikä soi taustalla ?
-
- "Tuplakaasari"
iskelmä musiikki
saabissa soi melki aina joku jamppa tuominen,sorsakoski.sammy babitzin badding...ym ym ja ysikuupassa aina tunnelmaan sopiva Bensaa suonissa!!!
Volvo V70 2.4T -02,Volvo 850 2.4-94 ,ja 850T5-95 KA ,, 96-77 "rock" KA , 96-65 ,96-77b,95-65,95V4-67, 95VAN-70 , 95-72 Tele, 95-74,95-75 Tele VO, 99LE-73,99L-7599-83,9000Aero-93, 95 V4-75 JOKKIS + n.30kplosiksi.
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.Saappi Kuski kirjoitti:Kuulostaa Hyvältä tuo biisi.Marko A kirjoitti:Rush : Far CryKuulostaa minusta vähän kuin oltaisiin palattu soundimaailmassa takaisin lähemmäs Test For Echon maisemia. Lupailee että on hyvä albumi tulossa. Ethän vain oli koko levyä vielä kuullut..?
Tällähetkellä soi Rush: Jacob´s Ladder
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hirsch"
-
- "Hölösuu"
Iron Maiden - Maiden England DVD.
Aivan kuten "Life After Death":kin, tämä DVD on vedetty hyvälaatuiselta videokasetilta ja julkaistu brasilialaisen bootleg -lafkan toimesta. Valitettavasti keikka on mahdutettu yhdelle 4,7 Gb:n DVD:lle, joten kuvan laatu on hieman kärsinyt. Siitä huolimatta erittäin hyvä keikka.
Aivan kuten "Life After Death":kin, tämä DVD on vedetty hyvälaatuiselta videokasetilta ja julkaistu brasilialaisen bootleg -lafkan toimesta. Valitettavasti keikka on mahdutettu yhdelle 4,7 Gb:n DVD:lle, joten kuvan laatu on hieman kärsinyt. Siitä huolimatta erittäin hyvä keikka.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Pitkä on minunkin Rush -ystävyys. Olen kaikki levyt hankkinut siitä lähtien kun Moving Pictures ilmestyi. Vapor Trails oli lievä pettymys joten nyt on odotukset korkealla.Marko A kirjoitti: Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.
Tulevalla kiertueella aion viimeinkin käydä bändiä katsomassa jos edes 2 tunnin lentoetäisyydelle tulevat soittamaan. On sen verran monesti jo sitäkin tullut jahkailtua ja pitää jo viimeinkin hyväksyä että ei ne koskaan Suomeen tule keikalle.

Taustalla: Black Label Society: Mafia
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
Kaveri kyseli aikoinaan, että lähtisinkö katsomaan bändiä Ruotsiin. Oma periaate on, että jos ei ulkomaille kohdistuvan työ-/lomamatkan aikana satu kyseinen bändi esiintymään paikkakunnalla, niin en kyllä lähde Suomen ulkopuolelle katsomaan jotain bändiä, vaikka fanittaisin sitä kuinka.Saappi Kuski kirjoitti:Pitkä on minunkin Rush -ystävyys. Olen kaikki levyt hankkinut siitä lähtien kun Moving Pictures ilmestyi. Vapor Trails oli lievä pettymys joten nyt on odotukset korkealla.Marko A kirjoitti: Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.
Tulevalla kiertueella aion viimeinkin käydä bändiä katsomassa jos edes 2 tunnin lentoetäisyydelle tulevat soittamaan. On sen verran monesti jo sitäkin tullut jahkailtua ja pitää jo viimeinkin hyväksyä että ei ne koskaan Suomeen tule keikalle.![]()
Jotkut noista tähdistä ovat joutuneet "nöyrtymään"

Aika käsittämätöntä on myös noiden keikkalippujen hintojen nousu

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Joo ja Suomi on vähäisen väkimääränsä lisäksi vielä hankalassa paikassakin, kamat pitäisi roudata tuon meren yli kun keikka kuitenkin olisi aina Oslon ja Tukholman reitillä. Helpompi tehdä toinen keikka etelä-Ruotsissa välipäivänä tai painua suoraan eurooppaan.Turbo Sensonic kirjoitti: Kaveri kyseli aikoinaan, että lähtisinkö katsomaan bändiä Ruotsiin. Oma periaate on, että jos ei ulkomaille kohdistuvan työ-/lomamatkan aikana satu kyseinen bändi esiintymään paikkakunnalla, niin en kyllä lähde Suomen ulkopuolelle katsomaan jotain bändiä, vaikka fanittaisin sitä kuinka.
Mutta nykyään halpalentojen aikana helppoahan se on pyrähtää keikalla vaikka Berliinissä tai Köpiksessä. Melkeinpä enemmän menee rahaa lentokenttäkyyteihin kuin itse lentoihin. Eikun messiin vaan ensi kerralla, ei se Rush enää montaa euroopan rundia viitsi tehdä kuitenkaan.

Keikoista puheen ollen huomasit muuten varmaan että Saxon soittaa tavastialla la. 5.5. Lämppäreinä jotkut Masterplan (Ge) ja Hellfueled (swe)
Ti 8.5. on sitten Kamelot.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
No oho! Toi Masterplan olis kyllä kiva nähdä, sillä siinä on Riotin entinen laulaja, Helloweenin entinen kitaristi ja Yngwie Malmsteenin entinen rumpali!Saappi Kuski kirjoitti:Keikoista puheen ollen huomasit muuten varmaan että Saxon soittaa tavastialla la. 5.5. Lämppäreinä jotkut Masterplan (Ge) ja Hellfueled (swe) Ti 8.5. on sitten Kamelot.
P.S. Tulossa tänään potkijaisiin? Kiinnostaisko Maiden England DVD? Voisin ottaa kopsun mukaan...
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007