Mikä soi taustalla ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
BBU
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja BBU »

M. A. Numminen - Limonaatia. Aivan timanttinen levy tuo Valtava jänis.
#1642, J-P Salo, sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
Mc Jape
"Tuplakaasari"

iskelmä musiikki

Viesti Kirjoittaja Mc Jape »

saabissa soi melki aina joku jamppa tuominen,sorsakoski.sammy babitzin badding...ym ym ja ysikuupassa aina tunnelmaan sopiva Bensaa suonissa!!!
Volvo V70 2.4T -02,Volvo 850 2.4-94 ,ja 850T5-95 KA ,, 96-77 "rock" KA , 96-65 ,96-77b,95-65,95V4-67, 95VAN-70 , 95-72 Tele, 95-74,95-75 Tele VO, 99LE-73,99L-7599-83,9000Aero-93, 95 V4-75 JOKKIS + n.30kplosiksi.
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Marko A kirjoitti:Rush : Far Cry
Kuulostaa Hyvältä tuo biisi. :!: Kuulostaa minusta vähän kuin oltaisiin palattu soundimaailmassa takaisin lähemmäs Test For Echon maisemia. Lupailee että on hyvä albumi tulossa. Ethän vain oli koko levyä vielä kuullut..?
9000CS 2,3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

BBU kirjoitti:M. A. Numminen - Limonaatia. Aivan timanttinen levy tuo Valtava jänis.
Hyvä ettei ole "pehmeä jänis" :wink:

Taustalla soi: Masterplan - MKII.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Klamydia - Tyhmyyden ylistys
Anttilan alelaarista hieman alle seitsemällä eurolla. Sääli vaan, että näiden ekojen biisien perusteella sekin taisi olla liikaa :roll:
No toivottavasti loppua kohti paranee...
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Saappi Kuski kirjoitti:
Marko A kirjoitti:Rush : Far Cry
Kuulostaa Hyvältä tuo biisi. :!: Kuulostaa minusta vähän kuin oltaisiin palattu soundimaailmassa takaisin lähemmäs Test For Echon maisemia. Lupailee että on hyvä albumi tulossa. Ethän vain oli koko levyä vielä kuullut..?
Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.

Tällähetkellä soi Rush: Jacob´s Ladder
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
sheebu
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Jani Wickholm - Kuu
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
lordofgreed
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

np: Kiuas - Across the Snows

Oikein tunteikasta folkkipaganipowerimussiikkia...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Iron Maiden - Maiden England DVD.

Aivan kuten "Life After Death":kin, tämä DVD on vedetty hyvälaatuiselta videokasetilta ja julkaistu brasilialaisen bootleg -lafkan toimesta. Valitettavasti keikka on mahdutettu yhdelle 4,7 Gb:n DVD:lle, joten kuvan laatu on hieman kärsinyt. Siitä huolimatta erittäin hyvä keikka.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Marko A kirjoitti: Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.
Pitkä on minunkin Rush -ystävyys. Olen kaikki levyt hankkinut siitä lähtien kun Moving Pictures ilmestyi. Vapor Trails oli lievä pettymys joten nyt on odotukset korkealla.
Tulevalla kiertueella aion viimeinkin käydä bändiä katsomassa jos edes 2 tunnin lentoetäisyydelle tulevat soittamaan. On sen verran monesti jo sitäkin tullut jahkailtua ja pitää jo viimeinkin hyväksyä että ei ne koskaan Suomeen tule keikalle. :evil:

Taustalla: Black Label Society: Mafia
9000CS 2,3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Saappi Kuski kirjoitti:
Marko A kirjoitti: Joo hyvältä kuulostaa. Itse olen vanhan Rushin ystävä, ja etukäteis hypetyksessä on annettu ymmärtää että ois ikäänkuin paluuta vanhaan. Tästä johtuen olin alkuun hieman pettynyt tästä biisistä, mutta kyllä se on alkanut pikkuhiljaa "kasvaa" vaikka aika suora rokkiveto onkin. En tietenkään ole kuullut muuta kuin tuon yhden biisin. Play.com:sta saa ennakkotilaajana halvalla, käyppä katsomassa.
Pitkä on minunkin Rush -ystävyys. Olen kaikki levyt hankkinut siitä lähtien kun Moving Pictures ilmestyi. Vapor Trails oli lievä pettymys joten nyt on odotukset korkealla.
Tulevalla kiertueella aion viimeinkin käydä bändiä katsomassa jos edes 2 tunnin lentoetäisyydelle tulevat soittamaan. On sen verran monesti jo sitäkin tullut jahkailtua ja pitää jo viimeinkin hyväksyä että ei ne koskaan Suomeen tule keikalle. :evil:
Kaveri kyseli aikoinaan, että lähtisinkö katsomaan bändiä Ruotsiin. Oma periaate on, että jos ei ulkomaille kohdistuvan työ-/lomamatkan aikana satu kyseinen bändi esiintymään paikkakunnalla, niin en kyllä lähde Suomen ulkopuolelle katsomaan jotain bändiä, vaikka fanittaisin sitä kuinka.

Jotkut noista tähdistä ovat joutuneet "nöyrtymään" :twisted: Esim. Van Halen kävi ekan kerran Suomessa 90 -luvun loppupuolella Van Halen III -levyn kiertueella. Mutta jotkut bändit taas näyttävät karttavan Suomea kuin ruttoa. Osasyy on varmaan bändien keikkaliksat vs. keikkamatka. Jos jonkun muun maan keikkajärjestäjä maksaa enemmän kuin esim. suomalainen Welldone ja keikkamatkakin on vielä lyhyempi, niin eipä ihme, että noita bändejä ei nähdä Suomessa.

Aika käsittämätöntä on myös noiden keikkalippujen hintojen nousu :evil: 1990 (vai olikohan se 1991?) pääsi Helsingin jäähalliin katsomaan Panteraa, Annihilatoria ja Judas Priestia 160 markalla, nyt keikkalippujen hinnat ovat luokkaa 60-70 euroa. Ja tämä ongelma näyttäisi "vaivaavan" muitakin maita kuin Suomea, eli täysin kilpailun piikkiin (siis kilpailu artistin saamisesta keikalle) ei tuota hinnannousua voi laittaa, sillä olen jutellut työmatkoillani samanlaista musiikkia kuuntelevien kolleegojen kanssa ja he ovat väittäneet lippujen olevan vielä kalliimpia heidän kotimaassaan :roll:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Turbo Sensonic kirjoitti: Kaveri kyseli aikoinaan, että lähtisinkö katsomaan bändiä Ruotsiin. Oma periaate on, että jos ei ulkomaille kohdistuvan työ-/lomamatkan aikana satu kyseinen bändi esiintymään paikkakunnalla, niin en kyllä lähde Suomen ulkopuolelle katsomaan jotain bändiä, vaikka fanittaisin sitä kuinka.
Joo ja Suomi on vähäisen väkimääränsä lisäksi vielä hankalassa paikassakin, kamat pitäisi roudata tuon meren yli kun keikka kuitenkin olisi aina Oslon ja Tukholman reitillä. Helpompi tehdä toinen keikka etelä-Ruotsissa välipäivänä tai painua suoraan eurooppaan.
Mutta nykyään halpalentojen aikana helppoahan se on pyrähtää keikalla vaikka Berliinissä tai Köpiksessä. Melkeinpä enemmän menee rahaa lentokenttäkyyteihin kuin itse lentoihin. Eikun messiin vaan ensi kerralla, ei se Rush enää montaa euroopan rundia viitsi tehdä kuitenkaan. :wink: Tukholmassahan on käynyt paljon porukkaa Suomesta katsomassa niitä, mutta aika "raskaita" on ne reissut ainakin jos laivalla menee..

Keikoista puheen ollen huomasit muuten varmaan että Saxon soittaa tavastialla la. 5.5. Lämppäreinä jotkut Masterplan (Ge) ja Hellfueled (swe)
Ti 8.5. on sitten Kamelot.
9000CS 2,3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Saappi Kuski kirjoitti:Keikoista puheen ollen huomasit muuten varmaan että Saxon soittaa tavastialla la. 5.5. Lämppäreinä jotkut Masterplan (Ge) ja Hellfueled (swe) Ti 8.5. on sitten Kamelot.
No oho! Toi Masterplan olis kyllä kiva nähdä, sillä siinä on Riotin entinen laulaja, Helloweenin entinen kitaristi ja Yngwie Malmsteenin entinen rumpali!

P.S. Tulossa tänään potkijaisiin? Kiinnostaisko Maiden England DVD? Voisin ottaa kopsun mukaan...
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Lukittu