Tuolla perusteella saisi bauttiarallaa 50 prosentilta suomalaisista ottaa sen läpyskän pois.jsuomi kirjoitti: Se et sil on Suomen passi on naurettavaa, mun mielestä silt vois ottaa sen pois sillä perusteella ettei oo suorittanu edes asepalvelusta.
F1 avauskisa
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Mutta huomioon pitää ottaa myös se, että nico kerää suomesta henkilökohtaisia sponsorirahojaan. Mielestäni pitäis joku raja olla kuitenkin, tuen pitäisi mennä niille henkilöille, jotka sitä oikeasti tarvitsevat. Mutta kuitenkin, jos yritykset haluaa päästä näkyville, ne satsaa sinne missä ne voivat myös näkyä. Suomessa käytännössä ralli ja f1 on ainoat vaihtoehdot, joilla on edes minimaalista näkyvyyttä medioissa, että se siitä tue nuoria persaukisia kilpa-autoilulupauksia kirjoituksesta
kartingvarikoilta kuultuna sen verran, että räikkösen kanssa ajoi samaa sarjaa eräs väisänen, joka pystyi ajamaan ympyrän räikkösen ympärille... Silti, väisänen ajaa nykyään taksia tjsp, ja räikkönen ajaa f1. Nopein ei aina voita.

Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Joskus olisi ehkä itketty sille, että yhtään suomalaista ei aja äfykkösissä, mutta tänäpäivänä kaksi ja ½ ei riitä vaan itketään sponsorirahojen "väärinkäytöksille". Ihme ettei kukaan paru Räikkösen ykkössijalle Australiassa. Olisihan se voinut paljon paremminkin ajaa! 

#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Semmoinen sanonta on, että parempi hidas kuin ennalta-arvaamaton auto.
Heikin auto oli ennalta-arvaamaton, Fisikin ajeli kuin mummo yhdessä vaiheessa.(tai oli jo hotellissa Flavion sanoin)
Heikin sanoin, vika oli puoliksi auton ja kuskin. Osa syy menee kyllä varmaan tallinkin piikkiin, Heikki taisi olla ekaa kertaa eläessään low fuel+new tyres F1 aika-ajo tilanteessa lauantaina. Eikä tiennyt kuinka myöhään voisi jarruttaa.
Heikillä ei ole kovan luokan tallikaveria vaikka hyvin kokenut onkin, että sen puoleen en näe uhkakuvia, mutta sitten kun Fisi saa potkut loppukaudesta ja tilalle astuu Piquet, pitää olla tarkkana.
Heikin auto oli ennalta-arvaamaton, Fisikin ajeli kuin mummo yhdessä vaiheessa.(tai oli jo hotellissa Flavion sanoin)
Heikin sanoin, vika oli puoliksi auton ja kuskin. Osa syy menee kyllä varmaan tallinkin piikkiin, Heikki taisi olla ekaa kertaa eläessään low fuel+new tyres F1 aika-ajo tilanteessa lauantaina. Eikä tiennyt kuinka myöhään voisi jarruttaa.
Heikillä ei ole kovan luokan tallikaveria vaikka hyvin kokenut onkin, että sen puoleen en näe uhkakuvia, mutta sitten kun Fisi saa potkut loppukaudesta ja tilalle astuu Piquet, pitää olla tarkkana.
Se oli vaan spekulointi, ei mikään varsinainen itkeminen. Olishan se kiva, jos suomesta pääsis maailmalle enemmän huippukuskeja vaikka Rosbergin tai Räikkösen tai Grönholmin tai Häkkisen henk. koht. sponssirahoilla, Em. kuskeista kaikki on jo tavallaan "huipulla" tai ohi siitä.Raimo Miettinen kirjoitti:Joskus olisi ehkä itketty sille, että yhtään suomalaista ei aja äfykkösissä, mutta tänäpäivänä kaksi ja ½ ei riitä vaan itketään sponsorirahojen "väärinkäytöksille". Ihme ettei kukaan paru Räikkösen ykkössijalle Australiassa. Olisihan se voinut paljon paremminkin ajaa!

Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Saahan jokainen solmia niin hyviä sponsorisopimuksia kuin haluaa. Onnistuu vaan vakuuttaman sponsorit ensin taidoillaan. Liekö tuo maailma sen epäoikuedenmukaisempi kuin mikään muukaan "elämänalue" loppujen lopuksi. Omilla kyvyillään voi vaikuttaa asioihin tiettyyn pisteeseen asti ja loput on kiinni hyvin monesta asiasta ja sattumista. Ja oikopolkuja noihin hommiin mennään ja härskisti suhteita käytetään ihan niinkuin tavallisessa työelämässäkin missä vaan.Henkka_ kirjoitti:Se oli vaan spekulointi, ei mikään varsinainen itkeminen. Olishan se kiva, jos suomesta pääsis maailmalle enemmän huippukuskeja vaikka Rosbergin tai Räikkösen tai Grönholmin tai Häkkisen henk. koht. sponssirahoilla, Em. kuskeista kaikki on jo tavallaan "huipulla" tai ohi siitä.Raimo Miettinen kirjoitti:Joskus olisi ehkä itketty sille, että yhtään suomalaista ei aja äfykkösissä, mutta tänäpäivänä kaksi ja ½ ei riitä vaan itketään sponsorirahojen "väärinkäytöksille". Ihme ettei kukaan paru Räikkösen ykkössijalle Australiassa. Olisihan se voinut paljon paremminkin ajaa!mutta loppupeleissä ei omaan elämään mikään vaikuta, joten olkoon. Nykytilannekkin on ihan hyvä, usealla maalla ei ole kuskia "huipulla" missään autourheilumuodossa...
Kaikkihan me tunnetaan näitä "melkein maailmantähtiä"


9000CS 2,3
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Minulle neuvoi eräs valmentaja aikoinaan, että treenatkaa nyt, ettei tarvii sitten kolmikymppisenä baarissa valittaa, että "mä voitin ton silloin ihan kevyesti" tms. Perhana, meillä on lajissa kuin lajissa maailmanluokan nuoria, mutta harva niistä jaksaa aikuiseksi, kun pitäisi ottaa vielä se yksi askel huipulle. Itse rakastuin ja piti alkaa miettiä tulonlähteitä. Ei voinu enää isän ja äidin rahoilla elellä.
Kuten iltapäivälehdetkin tietää, niin Heikki on itse soitellut aikoinaan paikallisille tekijöille ja hankkinut sponsoriapuja uralleen. Olikohan vuonna 1999, kun se esitti, että hän tähtää formula ykkösiin. Luulen Suomestakin löytyvän lukuisia, jotka tahtoo samaa, mutta Heikki osasi vetää oikeista naruista ja pisti elämänsä sille mallille, että tie ykkösiin oli mahdollinen. Veikkaan, että harvalla perse kestää samaa. Toivon siis, että nyt kestää pää, taidot ja kunto.
Kuten iltapäivälehdetkin tietää, niin Heikki on itse soitellut aikoinaan paikallisille tekijöille ja hankkinut sponsoriapuja uralleen. Olikohan vuonna 1999, kun se esitti, että hän tähtää formula ykkösiin. Luulen Suomestakin löytyvän lukuisia, jotka tahtoo samaa, mutta Heikki osasi vetää oikeista naruista ja pisti elämänsä sille mallille, että tie ykkösiin oli mahdollinen. Veikkaan, että harvalla perse kestää samaa. Toivon siis, että nyt kestää pää, taidot ja kunto.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Nimenomaan, pitkälle voi itse vaikuttaa, mutta muidenkin osa-alueiden pitää osua kohdalleen... Ei huipulle PELKÄSTÄÄN taidolla päästä. Isän tuttava on aikoinaan ollut tekemisissä Kovalaisen kilpa-autoilun kanssa, ja sponsoroi Kovalaista alkuaikoina. Tämä tuttava piti firmaa jossain päin suomussalmea, yrityksellä oli iso asfalttipiha, ja heikki itse oli käynyt kysymässä että voisko tuossa pihalla vähän ajaa, kun lähimmälle radalle oli matkaa 150km. Siinä mielessä arvostan Kovalaista paljon, että pitkälti itse on omat asiansa hoitanut. Ja ilmeisen hyvällä menestyksellä.Saappi Kuski kirjoitti:Saahan jokainen solmia niin hyviä sponsorisopimuksia kuin haluaa. Onnistuu vaan vakuuttaman sponsorit ensin taidoillaan. Liekö tuo maailma sen epäoikuedenmukaisempi kuin mikään muukaan "elämänalue" loppujen lopuksi. Omilla kyvyillään voi vaikuttaa asioihin tiettyyn pisteeseen asti ja loput on kiinni hyvin monesta asiasta ja sattumista. Ja oikopolkuja noihin hommiin mennään ja härskisti suhteita käytetään ihan niinkuin tavallisessa työelämässäkin missä vaan.Henkka_ kirjoitti:Se oli vaan spekulointi, ei mikään varsinainen itkeminen. Olishan se kiva, jos suomesta pääsis maailmalle enemmän huippukuskeja vaikka Rosbergin tai Räikkösen tai Grönholmin tai Häkkisen henk. koht. sponssirahoilla, Em. kuskeista kaikki on jo tavallaan "huipulla" tai ohi siitä.Raimo Miettinen kirjoitti:Joskus olisi ehkä itketty sille, että yhtään suomalaista ei aja äfykkösissä, mutta tänäpäivänä kaksi ja ½ ei riitä vaan itketään sponsorirahojen "väärinkäytöksille". Ihme ettei kukaan paru Räikkösen ykkössijalle Australiassa. Olisihan se voinut paljon paremminkin ajaa!mutta loppupeleissä ei omaan elämään mikään vaikuta, joten olkoon. Nykytilannekkin on ihan hyvä, usealla maalla ei ole kuskia "huipulla" missään autourheilumuodossa...
Kaikkihan me tunnetaan näitä "melkein maailmantähtiä"Monet kerrat on saanut baarinpöydissä kuulla miten "tuli pelattua Teemun ja Jeren kanssa samoissa porukoissa ja siellä minäkin nyt olisin jos olisin vaan jatkanut"

Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
Pedro Diniz tai Alex Yoong pääsivät F-ykkösiin isiensä rahoilla, Rosberg ei. Pikku-keke on sentään GP2-mestari! On täysin posketon väite, että Nico ajaisi formuloissa vain isänsä ansiosta, ja joka niin sanoo, ei tiedä formuloista mitään.
F1-sponsorointi ei ole mitään hyväntekeväisyystoimintaa yrityksillekään.
F1-sponsorointi ei ole mitään hyväntekeväisyystoimintaa yrityksillekään.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Ei kai mikään ole mustavalkoista. Mutta jokainen ymmärtänee sen että näille damoneille nicoille villeneuveille piquet jr:lle jne jne on jo valmiiksi auki ne sadat ovet joista miljoonat muut lajin harrastajat saavat kilpailla että edes muutama pääsisi niistä onnellisten yhteensattumien kautta kulkemaan. Vai onko ajajan lahjat NOIN perinnöllisiä?Ässä kirjoitti:Pedro Diniz tai Alex Yoong pääsivät F-ykkösiin isiensä rahoilla, Rosberg ei. Pikku-keke on sentään GP2-mestari! On täysin posketon väite, että Nico ajaisi formuloissa vain isänsä ansiosta, ja joka niin sanoo, ei tiedä formuloista mitään.

Sen verran myönnän rehelliseksi tuota hommaa että jos ei kertakaikkiaan osaa ajaa, niin ei ehkä pääse kovin pitkälle vaikka iskän nimi olisi Ecclestone. Mutta sittenkin löytyy hommia tallipäällikkönä..

9000CS 2,3