Autona 185hp versio 9-3:sta siis.
Uuden vakio NG900 Turbon kiihdytysajoista?
-
Saabisti -77
- "Hölösuu"
- Viestit: 1100
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Itel meni 195/60 15" kesänakeilla suurinpiirtein 7,8 - 8,5 sekuntiin tuo 60 - 100 vali. Nyt menee 225/45 17" 9 - 9,5 sekuntiin sama väli. Jonkin verran nuo isommat vanteet renkaineen syö ajasta pois 
Autona 185hp versio 9-3:sta siis.
Autona 185hp versio 9-3:sta siis.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Jopa on!Saabisti -77 kirjoitti:Itel meni 195/60 15" kesänakeilla suurinpiirtein 7,8 - 8,5 sekuntiin tuo 60 - 100 vali. Nyt menee 225/45 17" 9 - 9,5 sekuntiin sama väli. Jonkin verran nuo isommat vanteet renkaineen syö ajasta pois
Autona 185hp versio 9-3:sta siis.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
ng900 -94 FM55501 vakiolaatikolla 7k rajottajalla kiekasee mittariin aikatarkkaan 120..
Käsitykseni mukaan vasta 9-3:sen myötä (olikohan se FM55503 tai FM55505) olisi kakkosella ~100 huiput, eli ei niin aavikko..
Käsitykseni mukaan vasta 9-3:sen myötä (olikohan se FM55503 tai FM55505) olisi kakkosella ~100 huiput, eli ei niin aavikko..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
ei siinä kakkosen kok. välityksessä ole eroa nimeksikään NG900 ja "T7" lootan välillä siis. Samalla rengastuksella (215/45/17) @7000 NG = 122.7km/h ja "T7" = 115.7km/h. Toki ei se normi T7 biili ota kun vähän reilut 100km/h kakkosella, mutta eipä sitä kierrätetäkkään kuin 6300 asti.Hook kirjoitti:ng900 -94 FM55501 vakiolaatikolla 7k rajottajalla kiekasee mittariin aikatarkkaan 120..
Käsitykseni mukaan vasta 9-3:sen myötä (olikohan se FM55503 tai FM55505) olisi kakkosella ~100 huiput, eli ei niin aavikko..
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Mjoo. Korjaan hieman tuota omaa nopeutta ylöspäin. 185/65R15 nastoilla napautti karvan alle 110km/h. Näillä renkailla on antanut ainakin noihin nopeustauluihin aivan samoja nopeuksia. Samalla tuli huomattua jonkinlainen vika voimasiirrossa. Vaihtaessa 3. -> 2. ja päästäessä kytkimen ylös vaihdekeppi muljahti aika suuriliikkeisesti ja napautti koko autoa aika epämukavasti. Tuntui kuin 1. vaihteen olis lyönyt sisään lukuunottamatta kierroksia, sillä niskatuki paukahti aika voimalla niskaan. Tuo oli tosin vain tuollainen nytkäytys, mutta eipä jäänyt ainoaksi kerraksi. Joka kerta moottorijarrutuksella hiljentäessä ja pienemmälle vaihtaessa tekee tuon.