Golffaajan näkemys Turbopakosarjasta
Golffaajan näkemys Turbopakosarjasta
http://smg.photobucket.com/albums/v334/ ... 007124.jpg
Onneksi tässä maailmassa on luovia ihmisiä...
Onneksi tässä maailmassa on luovia ihmisiä...
Oho! Virtausvastaus mahtaa olla melkoinen tuossa laatikossa. Ja bimmerikuski on vähintään A-luokan hitsari.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
Tällaisia kommentteja kuulee useimmiten niiltä,jotka eivät saa itse tehtyä mitään.dimebak kirjoitti:Oho! Virtausvastaus mahtaa olla melkoinen tuossa laatikossa. Ja bimmerikuski on vähintään A-luokan hitsari.
On niitä kamalempiakin kötöstyksiä nähty.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Kuinkas iso merkitys loppujen lopuksi on nykyään sillä, että turbolle tulevat pakosarjan putket ovat samanmittaisia? Eikös kaksoisvirtauspesällä olevia turbineja käytetä lähinnä dieseleissä, jolloin saadaan hyödynnettyä myös pakokaasujen like-energiaa.
Minulla on ollut se käsitys, että henkilöautopuolella käytetään hyödyksi lähinnä pakokaasujen paine-energiaa.
PS. En minä mitään asiasta tiedä. Kunhan muistelen 80-luvun lopun oppeja...
Minulla on ollut se käsitys, että henkilöautopuolella käytetään hyödyksi lähinnä pakokaasujen paine-energiaa.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Kyllä ois syytä saada joka putki liki saman mittaiseksi ja päättymään vasta juuri ennen pakopesää, loivassa kulmassa liitettynä. Näin saadaan samanlainen huuhtelu(samat seokset ja lämmöt) joka sylinterille ja estetään yhden pakopulssin pääseminen toisen sylinterin putkeen väärään suuntaan.Svc kirjoitti:Kuinkas iso merkitys loppujen lopuksi on nykyään sillä, että turbolle tulevat pakosarjan putket ovat samanmittaisia? Eikös kaksoisvirtauspesällä olevia turbineja käytetä lähinnä dieseleissä, jolloin saadaan hyödynnettyä myös pakokaasujen like-energiaa.
Kaikenkaikkiaan molemmat sarjat on ihan hirveitä oli kyseessä ensikertalaisia tai ei.

Aki Peltola #1132
Sitä ku tietää omat hitsaustaitonsa niin ei tarvi edes yrittää.Suppari kirjoitti:Tällaisia kommentteja kuulee useimmiten niiltä,jotka eivät saa itse tehtyä mitään.dimebak kirjoitti:Oho! Virtausvastaus mahtaa olla melkoinen tuossa laatikossa. Ja bimmerikuski on vähintään A-luokan hitsari.
On niitä kamalempiakin kötöstyksiä nähty.
-dimebak-