900:n turbomerkit ilman vaiko kanssa
900:n turbomerkit ilman vaiko kanssa
Irroittelin tuossa illan kuluessa takaluukun 900, Turbo ja 16 valve-merkkejä.
Koska olivat entisen omistajan toimesta asennettu päin honkia.
Nyt kysyisinkin raadin mielipidettä pitääkö niitä ylipäätään laitaa takaisin vai onko parempi että "tosi" turbo ajelee ilman ko. merkkejä.
Tietenkin vanhan orkkis 900 turbon henkeen kuului merkki joka sivulle.
Mitenkäs kannattaisi tehdä?
Koska olivat entisen omistajan toimesta asennettu päin honkia.
Nyt kysyisinkin raadin mielipidettä pitääkö niitä ylipäätään laitaa takaisin vai onko parempi että "tosi" turbo ajelee ilman ko. merkkejä.
Tietenkin vanhan orkkis 900 turbon henkeen kuului merkki joka sivulle.
Mitenkäs kannattaisi tehdä?
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
omaan makuun on ne merkit vähä "yliampuvia", maskissa on se pikku merkki ja se riittää
säästyypä ilman niitä takapaksin merkkejä monelta härnäämiseltä 


#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kaikki Turbo-merkit paikoilleen vaan, kuuluu ainakin vakiokuntoisen auton henkeen. Jos riisikippojen härnäilyistä provosoituu, on vika kuskin, ei turbomerkkien 

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Etenkin vaaleassa viistoperässä alkuperäiset merkit ovat järkyttävän ison näköiset. Itse tein 900Aeroon tällaisen virityksen 9-5 AeroWagonin takaluukkumerkistä. Nykyään toisessa nurkassa on myös 9-5:n Saab-merkki. Kaikki tuuninkiterot eivät onneksi tiedä mitä Aero tarkoittaa
Eski

Eski
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juuri tuo niissä on minun mielestä pointtina, mitä isompi sen parempi. Harmi kun eivät aikoinaan maalanneet tai liimanneet oviin / kylkeen mitään julmettua TURBO-tekstiäEski kirjoitti:Etenkin vaaleassa viistoperässä alkuperäiset merkit ovat järkyttävän ison näköiset.

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Jep jep. Samaa olen huomannut ja kaiken hiuppu oli viime viikolla, kun mopoautosta au'ottiin päätä. Ei tainnut mopoautolle riittää se liikennemerkin määrämä 40km/h.Minuteman kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan kasitappisen iso TURBO-teksti takapaksissa sai takana ajavat, ja varsinkin kaikenmaailman uretaanituuninkiterot mitä ihmeellisimpiin suorituksiin liikenteessä.
Joten suosittelen, että jätät merkit pois.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Laitetaas tähän vielä syy miksi en omiini turboihini niitä merkkejä halua.Eli olin juuri ostanut og-900 turbon tekniikan luovuttajaksi -79 og-satkuun.Juuri remontoitu peli ja sitä rataa.
Satuin sitten ajamaan motarin alkuun uusi toyota avensis perässäni.Näin kyllä toki kun kuljettaja tojotassa provosoi minua ennen motarille pääsyä.Niinpä sitten lähdettiin peräkkäin kiihdyttämään motarin alkua.Sattui vaan niin että ahdot katosivat ja mangneettiventtiili sanoi itsensä irti.Ahdothan asettuvat tuolloin sinne perus 0.4:seen.No kisa oli tiukka ja toyta sen erän vei...Ja kaveri vielä näytti minulle peukkua.Saipahan voitettua TURBO saabin,joka niin komeasti peräpeilissä komeili,,meinaan se TURBO teksti.
Kaksi asiaa päätin tuolloin ja ne ovat pitäneet:Autossani EI ole apc järjestelmää EIKÄ turbo merkkejä..
Noh,aikin on olemassa yksi tojota mies joka luulee pärjäävänsä turbo saabillekin..HIH HEI.
Satuin sitten ajamaan motarin alkuun uusi toyota avensis perässäni.Näin kyllä toki kun kuljettaja tojotassa provosoi minua ennen motarille pääsyä.Niinpä sitten lähdettiin peräkkäin kiihdyttämään motarin alkua.Sattui vaan niin että ahdot katosivat ja mangneettiventtiili sanoi itsensä irti.Ahdothan asettuvat tuolloin sinne perus 0.4:seen.No kisa oli tiukka ja toyta sen erän vei...Ja kaveri vielä näytti minulle peukkua.Saipahan voitettua TURBO saabin,joka niin komeasti peräpeilissä komeili,,meinaan se TURBO teksti.
Kaksi asiaa päätin tuolloin ja ne ovat pitäneet:Autossani EI ole apc järjestelmää EIKÄ turbo merkkejä..
Noh,aikin on olemassa yksi tojota mies joka luulee pärjäävänsä turbo saabillekin..HIH HEI.