Mitäs jos sulla ois tonnari 80-luvulta ja hieman tekijän vikaa?JiiVee kirjoitti:stage 1 oli ensin ja se maksoi vv-suodattimen kanssa n. 700 €.
Lisävirityksestä aiheutuneet kulut:
- ahdin vajaa 1000 €.
-suuttimet, Map-anturi ja boksi n. 1000 €. Tuli muuten tänään 4.4 ja asennetaan ensi perjantaina.
-pakoputki n. 700 € + tarvitaessa race-katalysaattori muistaakseni n. 500€.
- AERO:n kytkin, jonka hinta en muista, toivottavasti kestää.
- Alustasarja oli valmiina.
Kyllä tuon näyttää menevän lähelle neljää tonnia ja alustasarja päälle. Joku voi saada jostakin halvemmalla, mutta tuon verran suurin piirtein minä maksoin, mutta kyllä luvattu yli 300 hv on kiinnostavampi sijoitus neljälle tonnille kuin vaihto kalliimpaan autoon.
Laittasit Megaruutan 250eurolla, ostasit 1500cc suuttimet hieman yli 200 eurolla, vääntäsit 3" rosterista putkiston 200eurolla, laajakaista-lambda 250 eurolla, asentasit garrett gt40:n 1200eurolla ja siihen 200 eurolla kaveriksi hukkis?
Saisit hieman yli parilla tonnilla saabin joka liikahtaa. Enkä nyt kinaa mistään, sanotaan suoraan, että jos mulla olis rahaa, ostasin kaikki palikat plug and play osina.
Niin ja mullahan on tosiaan kaikki romut 80-luvulta tai vanhempia. Näitä raaskii muutella just miten tykkää, ei liikaa hienoa elektroniikkaa, ei ongelmia katalysaattoreiden kanssa, ei väliä vaikka joutuu kuinka leikellä tilaa isommalle välijäähdyttimelle. Eikä tietysti niin suurta pelkoa leiman kanssa.