Aero on kyllä semmonen, että tuskin uskaltaisin itsekkään siitä merkkejä ottaa poisMimmi kirjoitti:Minulla taasen Aerossa on KAIKKI merkit paikoillaan.

Topikin aloittaneena täytyy lisätä, että kyseessä on Cabriolet 900 ja Aeron korisarjalla. Taitaa olla jo muutenkin sen verran provosoiva, ettei merkit tee enää lisävaikutusta ja entisöinnin henkeä mukaillen laitettaneen orkkismerkit oikeaan paikkaan.Saabinsti kirjoitti:Aero on kyllä semmonen, että tuskin uskaltaisin itsekkään siitä merkkejä ottaa poisMimmi kirjoitti:Minulla taasen Aerossa on KAIKKI merkit paikoillaan.
No tuo tosiaan on jo kaiken huippu, olisit kiilannut hinttiliiterin ojaandimebak kirjoitti:Jep jep. Samaa olen huomannut ja kaiken hiuppu oli viime viikolla, kun mopoautosta au'ottiin päätä. Ei tainnut mopoautolle riittää se liikennemerkin määrämä 40km/h.Minuteman kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan kasitappisen iso TURBO-teksti takapaksissa sai takana ajavat, ja varsinkin kaikenmaailman uretaanituuninkiterot mitä ihmeellisimpiin suorituksiin liikenteessä.
Joten suosittelen, että jätät merkit pois.
Joo näin on.Minuteman kirjoitti: Mutta ikävä kyllä se näin on..
Kieltämättä näyttää vähän hepposelta verrattuna orkkis BOLD kirjaintyyppiin.Tri-Lo kirjoitti:Jotenkin alastomalta näyttää tuo fontti og:ssa, tyylikästä kuitenkin.vjbremer kirjoitti:Kyllästyin noihin hapettuneisiin alkuperäisiin merkkeihin.