rengasäänet

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
pasijalmari
"Viggen"

rengasäänet

Viesti Kirjoittaja pasijalmari »

Onkos tuossa vm. 07 yhtään pienemmät rengasmelut, kun on kuulemma
enempi eristystä? Ei jaksais lähteä kokeilemaan, vaikka sais 2:lle ilmaisen
lounaan koeajon palkaksi.
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
agios
"Aero"

Viesti Kirjoittaja agios »

Minulla on ollut SS:ä vuosimallia -03 ja -05 ja nyt on -07 ja ainakaan en taida olla huomannut eroa. Kun nyt mainitsit niin olisin varmaan kiinnittänyt huomiota jos olisi vaimentunut. Juuri tänään ajoin motaria ja kyllä sitä melua riittää. Niinhän se nykyisin kaikissa on että ne renkaiden äänet on vaikea poistaa vaikka autot hiljaisemmiksi saadaankin.
julle05
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja julle05 »

minun mielestä taas -07 on hiljaisempi kuin -04, etenkin 17 ja 18 kumeilla.
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

julle05 kirjoitti:minun mielestä taas -07 on hiljaisempi kuin -04, etenkin 17 ja 18 kumeilla.
Mulla jäi vastaavanlainen mielikuva ´06 (koeajoauto) vs ´07, samoilla renkailla. Koeajurin renkaiden kuluneisuudesta ei mitään tietoa.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Bob
"Hölösuu"

Re: rengasäänet

Viesti Kirjoittaja Bob »

pasijalmari kirjoitti:Onkos tuossa vm. 07 yhtään pienemmät rengasmelut, kun on kuulemma
enempi eristystä? Ei jaksais lähteä kokeilemaan, vaikka sais 2:lle ilmaisen
lounaan koeajon palkaksi.
Olen yrittänyt tutkia, mutta en ole keksinyt mihin sitä eristettä olisi lisätty?
Dieseleissä on aina ollut enemmän eristeitä kuin bensoissa, mutta ylipäätään samojen mallien sisällä pitäisi olla samat eristeet.

Jos joku sellaisen -07 lisäeristyksen löytää, niin infoa tänne - Kiitos!
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

Re: rengasäänet

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Bob kirjoitti: Jos joku sellaisen -07 lisäeristyksen löytää, niin infoa tänne - Kiitos!
Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta nuo lisäeristeet. Näitä on peräänkuulutettu muillakin foorumeilla, mutta ei ole vielä kukaan löytänyt mitään. Vaimennustahan voidaan parantaa joskus eri materiaalivalinnoilla jne. Ja eipä taida olla tuosta ´07 hiljaisuudesta muuta kuin korvakuulolta heitettyä arviota. Eli vertailussa on lähes aina ollut käytetty auto vs. pakastavedetty. Pitäis kokeilla samanverran ajettuja. Ja se rengastus ja ties mitä..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Vastaa Viestiin