Onkos tuossa vm. 07 yhtään pienemmät rengasmelut, kun on kuulemma
enempi eristystä? Ei jaksais lähteä kokeilemaan, vaikka sais 2:lle ilmaisen
lounaan koeajon palkaksi.
rengasäänet
-
- "Viggen"
rengasäänet
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
Minulla on ollut SS:ä vuosimallia -03 ja -05 ja nyt on -07 ja ainakaan en taida olla huomannut eroa. Kun nyt mainitsit niin olisin varmaan kiinnittänyt huomiota jos olisi vaimentunut. Juuri tänään ajoin motaria ja kyllä sitä melua riittää. Niinhän se nykyisin kaikissa on että ne renkaiden äänet on vaikea poistaa vaikka autot hiljaisemmiksi saadaankin.
Mulla jäi vastaavanlainen mielikuva ´06 (koeajoauto) vs ´07, samoilla renkailla. Koeajurin renkaiden kuluneisuudesta ei mitään tietoa.julle05 kirjoitti:minun mielestä taas -07 on hiljaisempi kuin -04, etenkin 17 ja 18 kumeilla.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: rengasäänet
Olen yrittänyt tutkia, mutta en ole keksinyt mihin sitä eristettä olisi lisätty?pasijalmari kirjoitti:Onkos tuossa vm. 07 yhtään pienemmät rengasmelut, kun on kuulemma
enempi eristystä? Ei jaksais lähteä kokeilemaan, vaikka sais 2:lle ilmaisen
lounaan koeajon palkaksi.
Dieseleissä on aina ollut enemmän eristeitä kuin bensoissa, mutta ylipäätään samojen mallien sisällä pitäisi olla samat eristeet.
Jos joku sellaisen -07 lisäeristyksen löytää, niin infoa tänne - Kiitos!
Re: rengasäänet
Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta nuo lisäeristeet. Näitä on peräänkuulutettu muillakin foorumeilla, mutta ei ole vielä kukaan löytänyt mitään. Vaimennustahan voidaan parantaa joskus eri materiaalivalinnoilla jne. Ja eipä taida olla tuosta ´07 hiljaisuudesta muuta kuin korvakuulolta heitettyä arviota. Eli vertailussa on lähes aina ollut käytetty auto vs. pakastavedetty. Pitäis kokeilla samanverran ajettuja. Ja se rengastus ja ties mitä..Bob kirjoitti: Jos joku sellaisen -07 lisäeristyksen löytää, niin infoa tänne - Kiitos!
Saabclubin jäsen #1079