Kumpi mahtaa pitää paikkaansa, Trollin sivut esim 9-3 T5 Stage3 270hv/ 400Nm vai Nordicin sivut 260hv/380Nm?
Nordic tehoista
Nordic tehoista
Moi!
Kumpi mahtaa pitää paikkaansa, Trollin sivut esim 9-3 T5 Stage3 270hv/ 400Nm vai Nordicin sivut 260hv/380Nm?
Kumpi mahtaa pitää paikkaansa, Trollin sivut esim 9-3 T5 Stage3 270hv/ 400Nm vai Nordicin sivut 260hv/380Nm?
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Re: Nordic tehoista
Siihen väliinLR kirjoitti:Moi!
Kumpi mahtaa pitää paikkaansa, Trollin sivut esim 9-3 T5 Stage3 270hv/ 400Nm vai Nordicin sivut 260hv/380Nm?
9-3.1972
Trollin sivuilla mainittu ainakin muokattu hukkaportin kello mitä ei Nordicin sivuilla ollut. Tiedä sitten johtuisiko siitä.
Ja kannattaa pitää mielessä, että noi teholukemat ei todellakaan ole mitään "varmoja" vaan on ihan yksilöstä kiinni ja ainoastaan suuntaa antavia joten molemmat ovat varmaan siinä mielessä yhtä "oikeassa".
Ja kannattaa pitää mielessä, että noi teholukemat ei todellakaan ole mitään "varmoja" vaan on ihan yksilöstä kiinni ja ainoastaan suuntaa antavia joten molemmat ovat varmaan siinä mielessä yhtä "oikeassa".
Ihan totta, yksilöstä loppupeleissä aika paljon kiinni ! Silti vaan pisti silmään tuo 10hv ja 20Nm. Penkissä totuus selviää.pade kirjoitti:Trollin sivuilla mainittu ainakin muokattu hukkaportin kello mitä ei Nordicin sivuilla ollut. Tiedä sitten johtuisiko siitä.
Ja kannattaa pitää mielessä, että noi teholukemat ei todellakaan ole mitään "varmoja" vaan on ihan yksilöstä kiinni ja ainoastaan suuntaa antavia joten molemmat ovat varmaan siinä mielessä yhtä "oikeassa".
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Sitten pitää muistaa se, että noista saattaa irroita isolla ic:llä 280hp/400nm, mutta kyseessä on sekunnin murto-osan hetkellinen voimanpuuska, eli käytännössä noista irtoaa jopa ~250hp jatkuvaa tai reilusti allekkin kuumana kesäpäivänä, vaikka olisikin 99+ tankissa.. 98 on vahva suositus viri-autoille..
Todellisuudessahan autoa ei vie eteenpäin hetken piikkaus alhaalla väännöissä tai hetken teho potkaisu dynossa ylhäällä, vaan se mitä moottori antaa useamman sekunnin ajan keskimäärin esim. 3000-6000rpm välillä, kun kiihdytetään vaikka 50-100km/h väli..
Turbokoneiden teho ja vääntövaihteluihin vaikuttaa ympäristö hieman enemmän kun vapareihin, eli ahtopaineet aina hieman elävät ja lämmin ilma aiheuttaa yleensä (yleistäen tän teholuokan autoissa..) noin 1hp/aste vajausta, joten tästä syystä vaihtelee nuo toimittajan lupauksetkin 260-280hp T25 stage 3:lla.. Mutta millään ihmeelläkään tuosta T25 föönistä ei yli 290hp irtoa, tai sitten dynossa vikaa.
Tästä samasta syystä vaihdetaan isompia puhaltimia, jotka puhaltaa enemmän ilmaa ja tukkii vähemmän pakopullta
Todellisuudessahan autoa ei vie eteenpäin hetken piikkaus alhaalla väännöissä tai hetken teho potkaisu dynossa ylhäällä, vaan se mitä moottori antaa useamman sekunnin ajan keskimäärin esim. 3000-6000rpm välillä, kun kiihdytetään vaikka 50-100km/h väli..
Turbokoneiden teho ja vääntövaihteluihin vaikuttaa ympäristö hieman enemmän kun vapareihin, eli ahtopaineet aina hieman elävät ja lämmin ilma aiheuttaa yleensä (yleistäen tän teholuokan autoissa..) noin 1hp/aste vajausta, joten tästä syystä vaihtelee nuo toimittajan lupauksetkin 260-280hp T25 stage 3:lla.. Mutta millään ihmeelläkään tuosta T25 föönistä ei yli 290hp irtoa, tai sitten dynossa vikaa.
Tästä samasta syystä vaihdetaan isompia puhaltimia, jotka puhaltaa enemmän ilmaa ja tukkii vähemmän pakopullta
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jep, kuten Hook kirjoitteli tuo T25 hönkä ei kyllä pukkele tuota 270-290hp tehoja kuin dynossa eli lyhyessä vedossa ja sitäkin vain jos pako puoli päästää lämpöjä hyvin pihalle. Ja kesto lyhenee T25:lla aika rajusti jos noita tehoja ottaa sieltä useammasti ulos (ihme kyllä oma on edelleen kunnossa).
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135