Hyvä olisi ainakin tietää minkä maadoituksen takana tuo on, ja jos muilla kenties ollut vastaanvanlaista häikkää joskus..?
Soittimen liitännöistä en ainakaan heti mitään vikaa löytänyt, mahdollista vikaa itse soittimessa en myöskään sulje pois..

Varmasti hyvinkin samanlainen, muttei tässä ainakaan ole irroitettavaa näppäimistöä..?Suomik kirjoitti:Joo! Sama siis minulla;
Joo ehdottomasti, enhän mä sitä pois heitä..Suomik kirjoitti: Eihän se välttämättä tuhoon tuomittu mankka ole, varsinkin jos haluat säilyttää auton alkuperäisyyttä. Kannattaa ainakin kokeilla samaa lääkettä kuin cruisen/k-lukon boksiinkin, eli kolviin terävä kärki kiinni, ja käyt kaikki juotokset läpi.
Suomik kirjoitti:Tajusinko ihan väärin, että tuo kuvassa näkyvä olisi juurikin sinun soittimesi? Se näyttää kyllä ihan identtiseltä omani kanssa, ja siinä näkyy tuo näppäimistön "eject"-painike (se nuoli oikealle) esivalinta-asemien / CD-levynumerojen 1-6 päällä.
Mulla putoaa siitä nappulat (juuri nuo 1-6), kun työntää nuolesta oikealle. Eihän ne mitenkään kaaressa lennä, muuta näppiksen yläreuna pompsahtaa irti, ja koodatut nappulat saa ottaa taskuun, kun jättää Saabin riskialttiille alueelle. Koskaanhan en tietenkään jätä...