ZaappiFantti kirjoitti:CS 9000 -88 : Miten kannattaa alkaa purkaa .... krrh.... ??
CC 9000 -88. Säätimen voi saada vaihdettua yläkautta imusarjan ja seinän välistä jos on hoikat kädet ja jos ruuvit aukeavat helposti. Alakautta lähestymällä onnistuu huomattavasti helpommin. Tuossa kuvassa laturi ja säädin näkyy öljynsuodattimen takana:
CS 9000 -88 : Miten kannattaa alkaa purkaa .... krrh.... ??
Pääseelö käsiksi? Yläkautta
ZF
laturi suorinta tietä sivusta pyörittelemään sitä irti, kunhan hihna on pois alta ja kiinnitykset on irrotettu ni sieltä se muljahtaa räpylään...laturissa on kiinnitys muistaakseni kahdella pultilla joissa kannat eripäin...
ZaappiFantti kirjoitti:CS 9000 -88 : Miten kannattaa alkaa purkaa .... krrh.... ??
CC 9000 -88. Säätimen voi saada vaihdettua yläkautta imusarjan ja seinän välistä jos on hoikat kädet ja jos ruuvit aukeavat helposti. Alakautta lähestymällä onnistuu huomattavasti helpommin. Tuossa kuvassa laturi ja säädin näkyy öljynsuodattimen takana:
Juu, kompura on nipussa On sitä tampio juu. Kiitos kuvasta ja neuvoista, huomenna pääsee koittamaan laittoa. Varmaan kannattaa alakautta?
Muuten, mites vaikuttaa noi jännitteet laitteisiin? Kun tykittää 16 v kokoajan. Mikä hajoaa ensin? Akkuko? Mulla on hyvin lyhyt työmatka ( 3 kilsaa ) johon autoa vain tartten.
Kyllä ton akkumalaattorinkin varauskyvystä vähenee prosentteja sitämukaan mitä se "keittää", Vaan pahinhan tuo 16V on juuri polttimoille, poppikoneet yms reguloimattomat härpäkkeet kyllä pitäis kestää tollanen ylijännite ja soihan musa hiukan lujempaa.