t16 moottori ei irtoa automaattilaatikosta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

t16 moottori ei irtoa automaattilaatikosta

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

joku pistää vastaan, pakosarjan puolella jo rako mutta toinen puoli tiukasti kiinni.
pitääkö purkaa enskaa jne. vai onko jossain piilopultti.
Viimeksi muokannut saabastelija, To Huhti 26, 2007 17:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Oletko myymässä jotain?

Käy huolellisesti läpi laatikon ja lohkon rajapinta, niitä pultteja on siellä aika paljon. Myös jakopään kannessa kannattaa huomioida mutteri, joka on jakopään kannen lokosessa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

Jope kirjoitti:Oletko myymässä jotain?

Käy huolellisesti läpi laatikon ja lohkon rajapinta, niitä pultteja on siellä aika paljon. Myös jakopään kannessa kannattaa huomioida mutteri, joka on jakopään kannen lokosessa.
onko automaatissa pultit/mutterit turbiinin tienoilla (kuten joissain manuaaliversioissa vauhtipyörän "takana")?

jakopään kohdalla pultit/mutterin on kyllä irti.

EDIT: ja kiitos oikaisusta :)
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja stara »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=55180

http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Saab/99/Ki ... e4t%f6.pdf

http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Saab/99/BW%20ohje.pdf

noissa linkeissähän ne jotain selitteli missä niitä piilopultteja on. vaikka onkin vanha BW 35 niin aika samoja jutskia lie ??
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

jees, turbiini jää saabissa ilmeisesti vaihdelaatikkoon eli se pitää irroittaa moottorin puolelta ennen halkaisua!?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Vastaa Viestiin