Moi,
elikkäs, ostin ittelleni mun eka saabini (iskä ihastui kuin se oli sen vanha, ja ostin sen ihan tietämättä)
Mutta, halusin tietää että minkälaisella ahtolla se kulkee alkuperäisenä, ja paljonko sitä pystyy nostamaan, sehän on kuitenkin melko vanha auto ja automaattilla, että kaikki kestää jokapäivä ajoon.
(anteeksi minun huonosta suomesta, äidinkielini on hurria
Ei tarvitse pyydellä anteeksi, hyvinhän sinä kirjoitat.
Se automaatti ei kyllä hirveitä ahtopaineita kestä, rupeaa luistamaan, mutta luokkaa 0,8 baria luulisi olevan turvallista.
DraXion kirjoitti:Moi,
elikkäs, ostin ittelleni mun eka saabini (iskä ihastui kuin se oli sen vanha, ja ostin sen ihan tietämättä)
Mutta, halusin tietää että minkälaisella ahtolla se kulkee alkuperäisenä, ja paljonko sitä pystyy nostamaan, sehän on kuitenkin melko vanha auto ja automaattilla, että kaikki kestää jokapäivä ajoon.
Ostitko kenties tuon EAX-3**:n?
(tää on ihan hyvä paikka suomenkielen harjoitteluun.. )
niin minkä vuotinen se on? jos ei ole vielä ic malli niin ei käytännössä kestä yhtään paineiden nostoa kone nakuttamatta.. jos on ic niin sitten laatikon ehdoilla.
mikkoimp kirjoitti:niin minkä vuotinen se on? jos ei ole vielä ic malli niin ei käytännössä kestä yhtään paineiden nostoa kone nakuttamatta.. jos on ic niin sitten laatikon ehdoilla.
Eli suomennettuna ahdot tappiin ja sitten korjataan jos ja kun porsii.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
DraXion kirjoitti:Moi,
Ostitko kenties tuon EAX-3**:n?
(tää on ihan hyvä paikka suomenkielen harjoitteluun.. )
Moi, Valitettavasti ei, se on VSB-5** Vaalean sininen met.
mikkoimp kirjoitti:niin minkä vuotinen se on? jos ei ole vielä ic malli niin ei käytännössä kestä yhtään paineiden nostoa kone nakuttamatta.. jos on ic niin sitten laatikon ehdoilla.
Moi!
Se on vuosmalliltaan 87 ja konepeitton alla löytyy kyllä IC, eli ne ovat ok, että nytt pitäisi vaan katsoa kuinka paljon se loota kestää.
Jokke A kirjoitti:Orkkisahdot ovat siinä 0,75 tienoilla. Helppo modi on 900aero.com sivustolta löytyvä APC-modaus, nostaa ahtoja parantaen kulkupuolta.