Onnistuin ryssimään noinkin yksinkertaisen homman, kun en huomannut laittaa kalvon kohdistusmerkkiä siihen mäntään nähden oikein. Mäntä meni siis väärässä asennossa paikalleen, mistä seurasi äärimmäisen huono käynnistyvyys ja kone ei ottanut kierroksia yli 500:aa sitten millään, eli kävi melkoisen huonosti. Tästä seurasi (paljon) kiroilua, tulppien vaihto ja pari kertaa "kaasari, pura ja kokoa" -jumppaa, kun en huomannut virhettäni ensimmäisellä purkamisella.

Meninpä sitten säätelemään kaasaria ennen, kuin keksin missä mättää ja nyt on varmaan seos aikalailla mitä sattuu.
Mikähän mahtaa olla ns. perussäätö tuossa Pierburgissa, eli kun kääntää säätöruuvin täysin kiinni, montako kierrosta pitää sitä avata? Tuosta voisi sitten korvakuulolta ja perstuntumalta säädellä.
Pakokaasumittauksessahan seos pitäisi säätää, mutta sitä odotellessa olisi varmaankin hyvä saada seos suunnilleen oikealle hehtaarille.
Ja kyllä, yritin ensin etsiä haulla, mutten löytänyt juuri tuota tietoa.