Mertmi kirjoitti:Suppari kirjoitti:
Olikohan niin,että 16v kone ei mahdu pellin alle ilman muutoksia,venakoppa kolisee konepeltiin?
En käsitä, mistä tuo legenda on tullut, ettei muka mahdu. Mahtuu se sinne, kun käyttää 900:n osia, eikä tonnarin osia.
Niinkun varmasti huomaat,en esittänyt asiaa täytenä faktana,vaan kysymyksenä.
Onko kukaan koskaan rempannut itse 5-v lootaa? Ajattelin vaan kun tuo 900:n laatikko ääntää 5 vaihteella 60-80km/h. Jos ei olis hirveen kova homma itte tehdä niin voisi yrittää. Kestäis rempan jälkeen ainakin 100tkm, eikä noita vara sulakkeitakaan viittis monesti vaihdella
Laakerit kuuleman mukaan on niin hävyttömän hintaisia,että antaa kummasti motivaatiota jumpata laatikkoa vaikka kerran kuukaudessa,tiedä sitten.Tuskin tuo muuten on sen ihmeellisempi rempata kun muutkaan vaihteistot.Sen verran mitä itse olen vaihteistoja kunnostellut,niin ne kannattaa hoitaa yhdessä päivässä leviäksi ja kasaan,jos viikonkin pitää paussia,niin ilman räjäytyskuvia voi sormi mennä suuhun.
Juu,ohjaustehostimen pumpulla tuskin teet mitään,eihän 99:ssä taida olla edes tehostettua tankoa
[OT]Minkälainen paketti on vauhtikseksi ja kytkimeksi tulossa?Joku ovaalirata?
Mikä tuli imusarjan plenarin tilavuudeksi,entäpä runnerien mitta?Onko ihan laskettu,vaiko perstuntumalla?
Eihän nuo vanteet ja renkaat mikään ongelma ole,vetäset vaikka seiskasatkun vanteet sorvissa katki ja teet kahdesta vanteesta yhden.9''?Minkäkokoista kumia suunnittelit?Racersplacella M/T 27X10.50-15 Streetradialit on aika sopivan hintaiset.Vois kyllä karvan kapeammatkin kai olla?
Ei taida uusi puhallin ihan kunnolla kartalle mennä tosiaan niillä alle 1.5bar

[/OT]