Miksi niitä pitää vaihdella aika-ajoin. Eikö kannata pitää takimmainen kumi kunnossa tai vaihtaa jäykempi pusla tilalle. Omiin tonnareihin vaihto tuli eteen n.8v iässä ja sekin sen takia, että takimmainen kumi oli rikki ja pääsi kääntämään tukivartta väärään asentoon.api kirjoitti:Tähän väliin vähän OT:tä...
Miks noi tukiholkit on alumiinii? Sylettää vaihella niitä aika ajoin, vaik on pikku juttu. Mut miks niitä ei saa vaikka rst:tä tai happosta? Onkohan kukaan koskaan sorvauttanut ittelleen "rautaholkit"?
Mikähän nyt hajosi?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Niitähän täytyy vaihtaa sen mukaan kun syöpyvät. Pohjoisessa sattavat kestää vaikka kuinka pitkään tiesuolauksen puutteesta johtuen, kun taas tukholmalaiset kertoo joutuvansa vaihtamaan suunilleen joka 3:s vuosi.9000LPT kirjoitti:Miksi niitä pitää vaihdella aika-ajoin.api kirjoitti:Tähän väliin vähän OT:tä...
Miks noi tukiholkit on alumiinii? Sylettää vaihella niitä aika ajoin, vaik on pikku juttu.
-
Ahtopaine
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Ja mä kun luulin noiden olevan alumiinisia sen takia, että jos kunnolla pyörä kumahtaa niin antaa tuosta periksi eikä runkopalkki sunmuut hilppeet väänny kieroon. 
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
tukipalat
Esim. Biltema myy sinkkisiä luovutuspaloja, siellä on erikokoisia. Niitä olen itsekin käyttänyt teräsveneeni pohjassa ja peräsi8messä. Voi olla , että toimisi ihan hyvin autonkin pohjassa ? Niitä ei sitten saa maalata eikä tervata ylitse.
Sehän oli just sellainen vika,jota oireista osattiin epäillä!MikKap83 kirjoitti:Nyt on sitte tutkittu ja korjattu tuo vika. Ne todellakin oli ne alumiiniset holkit, tai siis niitä ei ollu siellä enää ollenkaa. Nyt on uudet paikoillaa ja taas on väljät poissa.
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Jahas, mun vuoro... Huomasin tuossa että oikealta edestä kuuluu kolinaa ja niinhän se pyörä tönittäessä pääsee hieman liikkumaan eteen-taakse -suunnassa vaikka loppuauto pysyy paikoillaan.
Huomenna pitäisi siis hakea motonetistä ainakin ne alatukivarren taaimmaiset helat.
Huomenna pitäisi siis hakea motonetistä ainakin ne alatukivarren taaimmaiset helat.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366