
Jos riittää pienempikin, niin coolerin voi sijoittaa keskelle syylärin eteen ja tuoda lähdöt sen pellin läpi, lukopelti tai mikä onkaan...
Peltipakosarja hidastaa spoolaamista? Eihän sen kyllä niin pitäisi mennä...JuHem kirjoitti:Ihan tyytyväinen olen kuitenkin. kolmosella on hyvä lähtee kiihdyttämään kun kierrokset ovat jo valmiiksi melkein 3tonnissa, joten saa täydet ahdot samantien. Taitaa peltsarja tehdä sen, että ahdot nousee myöhemmin kuin vakiolla, mutta toisaalta yläpäässä ei ala heti ahdistamaan.
Jossain vaiheessa uudestaan dynolle, jotta näkee mitä oikeasti tapahtuu...
Kyllähän näitä saa hinaillaMertmi kirjoitti:Jos ne hinauslenkit joutuu katkaisemaan, niin voihan sinne tehdä uuden silmukan koolerin alapuolelle. Hyvä semmonen hinauslenkki siellä on olla, vaikka ei tuo munkaan satku ole ollut narun jatkona vielä kertaakaan omistusaikanani. Toisaalta, mistä näitä koskaan tietää?
Joo, hassultahan se tuntuu ajatella, että peltisarja hidastaa spoolaamista, mutta nyt tuntuu kolmessa tonnissa selvä turbopotku ja ahdot pomppaa siinä vaiheessa nopeasti sinne karvan yli kiloon (mikä on siis maksimi). Itsellekin ensimmäisenä tulee mieleen, että tuo putkien pituus voisi aiheuttaa tämän. No, eipähän ainakaan tule sitä vaihdelaatikoita hajottavaa alavääntöä niin paljoaf-19 kirjoitti: Peltipakosarja hidastaa spoolaamista? Eihän sen kyllä niin pitäisi mennä...Toki on tuossa sarjassa putkilla jo pituutta että jos se kuitenkin hukkaa lämpöenergiaa/virtauksia tai jotain? Kyllähän kolmessa tonnissa pitäisi vakiollakin olla ahdot likimain tapissa.
Lähinnä turbon pieni pakopesä vaikuttaa siihen yläkierrosten puutumiseen (ja vaparin imunokka), uskoisin että vakiosarjallakin kyllä hengityskyky riittää hyvinkin pitkälle ilman että alkaa ahdistaa.
Paljonkos on viimeisimmässä kokoonpanossa ollut ahtoja?