Oireet kuulostavat hyvinkin samalta kuin minulla viimeviikollla.
Tähän liittyi vielä muutama "hauska" lisäominaisuus. ABS merkkivalot paloivat, tuulilasin pyyhkijät toimivat omia aikojaan ja sitten vielä ilmastointi pimeänä + front 'light failure'. Aluksi epäilin DICE:n olevan sökö, mutta moottoritilasta löytyi todellinen vika: Akun suojakotelo oli nirhannut sulake/rele laatikolta tulevan johtonipun paria johtoa. Ilmeisesti tästä alkanut kipinöinti oli sulattanut toistakymmentä johtoa yhdeksi massaksi aiheuttaen lisää oikosulkuja.
Pitkät hävis! Edit:Taas toimii...
Oho!Akun suojakotelo oli nirhannut sulake/rele laatikolta tulevan johtonipun paria johtoa.

Tarviipa kattoo omasta tuo homma...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Joo auto on tosiaan 98 mallia ja ostin sen viime heinäkuussa merkkiliikkeestä. Autolle ei toistaiseksi ole tarvinnut muuta tehdä kuin pestä ja vaihtaa talvirenkaat. Voisikohan tuota akkutelinettä siirtää kauemmaksi. Jokin maininta service bulleteissa kotelon hankaamisesta moottorin suojaan kyllä löytyy, mutta ei mainintaa että se voisi hangata johtoihin.
http://www.townsendimports.com/Saab_TSB ... 0_2123.pdf
http://www.townsendimports.com/Saab_TSB ... 0_2123.pdf