
Suunnilleen tuollainen siellä on mutta tietysti hieman eri mittasuhteissa
Ja vaseliinit sitten kasatessa mukaan!
Moisen operaation voisi tehdä.dimebak kirjoitti:Teepä niin, että hommaat uudet kumet ja rasvat. Purat sitten nivelet irti, puhdistat ja laitat paikoilleen uusilla rasvoilla mutta puolelta toiselle. Siis oikealta vasemmalle jne. Isän satkuun tehtiin jossain huollossa niin ja pitkät siivut silläkin ajettiin ennen kuin alkoi uudestaan naputtamaan.
Samanlainen operaatio on tehty mm. mun 99:n sisemmille vetareille. Vähentää ääniä ja värinöitä eikä maksa juuri mitään.
Suosittelen. Tosin oma kokemus on lähinnä sisempien nivelien osalta.akyttala kirjoitti:Moisen operaation voisi tehdä.
Millaista rasvaa tuohon ulompaan vetoniveleen laitetaan?
Entäpä mitä sisempään kuuluu laittaa?
Napamutterit kannattanee tässä operaatiossa uusia, ainakaan tuossa -90 vuotisessa muttereita ei lyödä lainkaan kiinni, vaan ovat uutena pikkuruisen litistettyjä. Varmaan auki-kiinni -operaatio pyöristää mutterin niin, että voipi käydä ikävästi ja mutteri aueta ajossa..
Ja vähän OT kysymys: Miksei etummaisten napamutterin suojana ei useimmiten ole sitä kuppia, jollainen takanavan keskellä mutterin päällä on? Voiko Saabin napaan moisen laittaa?