Viikko ajoa jo takana ja noin 20 litraa bensaa. Matkamittari ei sattumoisin toimi. Tai no, siihen on kertynyt kokonaista 30 kilometriä.
Vaihdoin eilen tulpan- ja puolanjohdot ja kokeilin eri sytkäyksiköllä, mutta nykiminen ei asettunut. Vaihdoin myös suuttimet. Eli nykii tasaisesti ajettaessa noin 2000-3000 kierroksen alueella, ainakin. Lähtee kyllä ihan kelvollisesti sitten ahdoilla. Mutta kun polkaisee, niin ensin on kuollut hetki ennen kuin ahdot on keltaisen alueen puolivälin yli, jolloin sitten lähtee. Tarkoitan kuolleella hetkellä, ettei siinä vaiheessa tapahdu yhtään mitään, aivan kuin kaasun painamisella ei olis mitään merkitystä. Kyllä tässä tehoja on, mutta voisin kuvitella, että vähän enempi pitäisi olla. Onko mulla ennakot pielessä? Vai voiko mahdollisesti vaparin alipainekello tai jopa virranjakaja aiheuttaa tämän nykimisen rauhallisessa ajossa? APC-boksi on tulossa, joten pitääkin säätää peruspaineet oikealle tasolleen. Onko se siinä keltaisen puolessa välissä hyvä?
Virittelin myös stereot ja täytin ne hattuhyllyn reiät uusilla kaiuttimilla. Väheni kummasti takaa tulevat häiriöäänet. Korjautuskohan nuo hihnan vinkumiset kiristämisellä? Pitääpä koittaa. Keskuslukko kranaa sen verran, että lähes aina joku napeista jää ylös.
Pienistä murheista suurin on tuo nykiminen. Muuten alkaa olla jo aika mukava peli
