saabastelija kirjoitti:moonlight-tuning kirjoitti:Terve poijjaat ja tietty tytöt
Takaluukusta poistetaan noi valot ja hitsataan reijät umpeen, saadaan vanhempi lookki
mulla on samansuuntaisia suunnitelmia, laitatko kuvia kun homma on tehty.
Jees, eli alkuperäinen suunitelma oli hitsata noi reijät umpeen jotta saadaan vanhempi lookki tohon vinokeulan takapäähän. Koska kaikki tarvittavat valot ja heijastimet on noissa reunimmaisissa valoissa mikään ei pitäisi estää noitten sisempien valojen pois ottoa, joku sanoi että vanhemman takaluukku ilman noita valoja sopii heittämällä myös uudempaan og satkuun, tiedä sitten kun kukaan ei käsittäny sellasta tuoda meijän pihalle niin ei tullut kokeiltua..
Lueskelin kotona Alfamerin korjausopasta (itseään on hyvä sivistää välillä) osu silmiin se klummujen oikaisu, tiedättehän spraymaalia ja aluminiverkkoa, on kai sama kaikissa noissa korjausoppaissa, hiukanaikaa miettisin että perskeles voishan ne reijät tukkia silläkin tavalla, kattelin hetken pihalla ja päätin että turha tässä on hallille lähteä hitsailemaan kun ei ole toi autokaan leimassa..
Eli tosta lähettiin liikkeelle..
Sitten ekaksi lampuista lasit pois, ja sitten noi pohjat, hanttarin puolella pohjassa on muuten yksi ruuvi vähemmän kun kuskin puolella => rikoin kuskin puolen umpion kun en uskonut että se neljäs ruuvi pitää kanssa kiinni..
Tossa on pohjakin sitten jo irti, näissä kuvissa näkee yhen ongelman koska toi kanttaus ei ole samassa kohdassa lampun sisä ja ulkopuolella, saa paklata aika paljon että saa siistin, ei tosin ongelma mun projektissa mutta jos siitä haluaisi siistin...
noi listat on metallisilla nastoilla kiinni takaluukussa, ite vääntelin rukarilla noi listat veke, ja jätin noi niitit paikalle, mutta sinnekkin siis joutuu hitsaanaan jos tekee kunnolla, ja ainakin mulle jäi sellanen käsitys että noi olis pitänyt jotenkin lykätä johonkin sivuun noi listat että olis irronnu kunnolla, voi tietty olla että noi nastat on pulteilla sisäpuolelta, en ehtiny tutkia tarkemmin
Sitten alfamerin ohjeitten mukaisesti alumiiniverkot reikiin ja lasikuitukittiä päälle, olen joskus pykänny noita tuninkeja osasta ollu kuvia tälläkin foorumilla niin JOO tiedän miten oikeasti kuuluu tehdä ja osaan leipoa pakkelia, mutta joka projekti samalla tyylillä alusta loppuun
Halvinta pakkelia, kului muuten yllättävän paljon ennenkun oli reijät ummessa
Samalla keksin LEGO palikoille kierrätyskäyttöä
Ja tossa todisteet että liika kovetin nopeuttaa kuivumista

Lisää lämpötilaa kun käyttää kovetinta tarpeeksi ja pakkeli kovettuu lämmön vaikutuksesta vielä entistä nopeammin
Tossa aletaan jo olemaan voiton puolella, vielä tosi vähän hienokittiä ja hiomista
En oikeesti jaksanut kauheasti hieroa, mutta ei toi muutenkaan ole mikään näyttelyauto vaikka niitäkin sen kanssa on kierretty

Tossa alkaa jo olla maalausvalmista pintaa..
Sitten teipataan kauniisti, näkyypä kuvassa halvenpi malli maaliruiskusta alapuolisella integroidulla säiliölläkin

Tossa toinen ongelma, toi kahva on pikkusen ylempänä kun takaluukun reunat joten ei kannata teipata ihan suoraaan kahvan reunaan niinkun mä tein.
Maalataan kauniisti mustaksi
Ja tollaselta näyttää sitten valmiina... NAM
Ainiin ja SAA kommaa ja kysyä
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa