Voiskikoha vika olla siinä kun mittasin pyörijän vastukseksi 5.4kohm!!!!! J pyörijää pystyi pyörittämään hieman, ehkä sentin pystyi kiertämään ennekuin se toppasi...
Ei sunkaa pyörijän pitäisi päästä tuollalailla liikkumaan... alipainesäädinhän kääntää jakajan muita sisukaluja, mutta virranjakajan akseli on kiinni nokka-akselissa... siinä liitoksessa voi toki olla joku kuluma, mutta eipä niitäkään yleensä esiinny.
Joo ei paljo auta vaihtaa sytkäosia. Laitoin uuvet tulpat, virranjakajan kannen, pyörijän. Ja käytin konetta vähä aikaa, ja ontuu perkeleesti. Sitten tsekkasin tulpat ja ne oli ihan öljyssä ja noettunu. Saappi mennee paaliin jos ei löyvy pikakorjausta!
oletko koittanut ajaa sillä? mie veikkaan että +300tkm ajettu kone huohottaa jo sen verran että sotkee nuo tulpat.
tosin itse joutunut toteamaan kesäauton kanssa että monet lyhyet käynnistys ja käyttöjaksot tappaa tulpat yllättävän nopeasti.
eli pirssi käyntiin ja baanalle. kattelet sen jälkeen tulpat miltä näyttää!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
No pittää vielä kattoa jos jotain toivoa olisi. Tuo auto pitäisi vielä leimauttaa ja en tiedä kannataisiko edes yrittää ku pakokaasuki on ihan valkoista. En usko että päästöt menee läpi. Huomasin myös että paisuntasäiliössä porisee, voisin kokeilla sitä kaneli kikkaa Kuinka paljo sitä pitikään laittaa ja laitanko sen suoraan paisuntasäiliöön?
Alkaa mennä hermot tuo auton kanssa ja maksoin siitä vielä kaiken lisäksi 170euroa. Pellit on tosi hyvässä kunnosa ja ostin siihen keärenkaat vanteillakin. Muttako tuo koneremontti tulis jo liian kalliiksi... Sillä rahallahan saa iskussa olevan ysisatkun...
Viimeksi muokannut Joni900, To Kesä 14, 2007 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei se pakokaasun väri kauheesti kerro. pakoputkessa kosteutta ku oot käytellyt vaan pikkasen. käyt ajamassa lämpimäksi sen ja pikkasen ja varovasti kauraa hevoselle. katselet sitten.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
syyläristä lähdet seuraamaan ylävesiletkua,se päättyy termarikoteloon. anturi on sen alapuolella= vinkkinä molemmat löytyy keulasta. anturi on sellainen n.5-6mm halkaisija kupari nippa johon naaras abiko liitin kuuluu.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Onmpa ihme ku ei toimi ku siihen ei mee mittää liitintä. Tuon auton edelliset omistajat on vissii ollu iha järkeviä... Syylärin tuuletinkaa ei toiminu ku ostin auton ja vedenlämpöanturi ei tominu konekeittää ja öljyvuotoja
juuri tuo nippa. ja se tosiaan vaukuttaa vain mittariston lämpötila näyttöön. nyt jos en kauheasti valehtele se anturi syylärissa kertoo flektille koska lähteä pyörimään.... vai puhunko höpöjä?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659