Tontusta valot pois 0-asennossa?
niin no mielummin ite ainaki käännän valot pois ollessani parkissa tuossa keskustassa, ja silleen... (tietenkin sammutan auton ennenkuin se sallittu raja ylittyy... NOT) ja on se nyt kivempi olla virkavaltaa piilossa valot kokonaan pois, kuin parkit päällä aina muistuttamassa, että kauankohan toikin on jo käynyt tyhjäkäyntiä.SAABMikko kirjoitti: Ja vielä ajovalojen käytöstä päivällä:päivällä niistä on vastaantulijoille enemmän haittaa kuin hyötyä
Enpä kyllä keksi mitä haittaa ajovaloista voisi päiväsaikaan ollamutta hyöty on kiistaton. Muutaman kerran on meinannut risteyksessä jäädä pimeä auto huomaamatta, varsinkin jos on sopivasti pienikin katve sattunut kohdalle!

Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Onkos näissä tonnareissa sitä ICE-keskuselektroniikka boksia?
NG:ssä saattovalo toimii näin:
Auto sammuksissa ja kuskin on auki, väläytä kaukovalovilkkua ja sulje ovi 30 sekunnin sisään. Nyt pitäisi lähivaloreleen olla maadoitettuna 30 sekunnin ajan.(eli valot palaa)
Mene vähän OT, mutta kokeilkaapas.
NG:ssä saattovalo toimii näin:
Auto sammuksissa ja kuskin on auki, väläytä kaukovalovilkkua ja sulje ovi 30 sekunnin sisään. Nyt pitäisi lähivaloreleen olla maadoitettuna 30 sekunnin ajan.(eli valot palaa)
Mene vähän OT, mutta kokeilkaapas.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
mul ois viperin hälyttimes valmiina toi toiminto mutta ku laiskana en jaksanu kytkee sitä9000CD23T kirjoitti:Ja sitten eikun virittelemään....
http://www.halytin.com/index.php?module ... on=162:162

BMW 525iA Touring Executive
eipä vielä oo tullu tilannetta jossa mokomaa varustetta tarttis
kotona nokka edellä talliin, työpaikalla/koulussa ollessa aina niin valosaa että ei tartte.
ehkäpä kytken tuon ens kesänä samalla kun laitan kaukokäynnistyksen kiinni, jäi sekin hyllylle syksyllä ku laiskana en jaksanu asennella

kotona nokka edellä talliin, työpaikalla/koulussa ollessa aina niin valosaa että ei tartte.
ehkäpä kytken tuon ens kesänä samalla kun laitan kaukokäynnistyksen kiinni, jäi sekin hyllylle syksyllä ku laiskana en jaksanu asennella

BMW 525iA Touring Executive
Nythän on sellanen tilanne että sulakkeelle 31 ei löydy mun CC:ssä lähtöä, eli sulakekannan rei'istä näkyy vain toisessa metalli.
Myöskään en akkutelineen alta löytänyt mitään irtonaista liitintä jonka päähän saisi lenkin laitettua.
Nyt heräsikin kysymys, liekö koko autossa ollenkaan himmenintäkään paikallaan? Missä siis tämä himmennin sijaitsee, jos se löytyy niin piuhat voi viritellä itse.
e: mahdollinen lenkkipiuha löytyi, harmaa 2 piuhan liitin akun ja tulipellin välissä (ei telineen alla kuitenkaan).
Mihinkäs sulakkeelta 31 pitäis piuha vetää jos tuo vaikka toimis?
Myöskään en akkutelineen alta löytänyt mitään irtonaista liitintä jonka päähän saisi lenkin laitettua.
Nyt heräsikin kysymys, liekö koko autossa ollenkaan himmenintäkään paikallaan? Missä siis tämä himmennin sijaitsee, jos se löytyy niin piuhat voi viritellä itse.
e: mahdollinen lenkkipiuha löytyi, harmaa 2 piuhan liitin akun ja tulipellin välissä (ei telineen alla kuitenkaan).
Mihinkäs sulakkeelta 31 pitäis piuha vetää jos tuo vaikka toimis?