Eli tosta nyt alotettiin noitten NX ilokaasujen asennus, purkamaton konehuone.
Paineen säädin ensin pois imusarjan päältä, kaasuvaijeri irti ja säätimelle menevä alipaineletku nippoineen irti.
Näyttää tolta, seuraavaksi suuttimien ja muiden komponenttien johdot pois.
Johtosarjan saa helposti pois ja käännetyksi pois edestä.
Jonka jälkeen imusarjan irroitus näyttää jo paljon helpommalta
Kaikki letkut irti imusarjasta, osa vesistä tulee tietenkin ulos tässä kohtaa, jos ei järjestelmää ole tyhjennetty
Mulla oli tollanen ihme letkuholkki viritys tossa blow offin liitoksessa, tolta osin ainakin taitaa turbon ja vaparin imusarjat poiketa toisistaan.
Suuttimet ja kisko pois edestä, jätin suuttimet kiskoon kiinni.
Enää oikeastaan toi turbon öljyletku kiinni tuolla lohkon kyljessä.
Sitten otin imusarjan irti, vaikka toi turbon öljyletku oli vielä kiinni kun ei löytynyt sopivia työkaluja että olisin saanu kaivettua sen tuolta välistä pois.
Imusarjan alla oleva tuki meinasi tehdä tosta hommasta hankalaa, kun imusarjaa olisi pitänyt saada taaksepäin tossa kohtaa..mutta pikkusen kun kikkaili niin irtosihan se sieltä aika kivuttomasti
Tosta reijästä mulla on otettu öljyn kierto turbolle kun sitä joku joskus kyseli
Tossa on sitten jo imusarja irti...
Ja tossa sitten vähän lisätöita vaikka taitaishan tuo imusarja tuolla pysyä vaikka jättäiskin ton yhen pultin uusimatta ?
Tossa on nakutusanturi vielä paikallaan, samalla kun tuolla kaivellaan niin meinasin vaihtaa siihen noi säätökumit, mullahan tehty kumirenkailla tosta anturista vaimennettu ja pulttia kiristämällä saa anturin reagointia muutetuksi, tähänkin on varmaan joku hieno systeemi mutta näin meillä.
Tossa näkyy ne renkaat paremmin.
Tollaset suuttimet siihen pitäisi asentaa ja tuli jumanklavita kaikki jenkatapitkin ton NX:n sarjan mukana, ei paha ei paha..
Ja tollasta putkea ja tollaset jakoblokit..

Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa