Itseasiassa mä haluaisin nähdä saman kiinalaisella, niin ois vertailupohjaa. Vois briliance mennä kyllä aika kasaanTri-Lo kirjoitti:100km/t. Siinä ei kyllä EuroNCAP-tähdet paljon enää paina.. En haluaisi nähdä saman kiinalaisella.![]()

Itseasiassa mä haluaisin nähdä saman kiinalaisella, niin ois vertailupohjaa. Vois briliance mennä kyllä aika kasaanTri-Lo kirjoitti:100km/t. Siinä ei kyllä EuroNCAP-tähdet paljon enää paina.. En haluaisi nähdä saman kiinalaisella.![]()
Niin no siinä mielessä tietysti, ajattelin vaan traumoja..olli9000CDturbo kirjoitti:Itseasiassa mä haluaisin nähdä saman kiinalaisella, niin ois vertailupohjaa. Vois briliance mennä kyllä aika kasaanTri-Lo kirjoitti:100km/t. Siinä ei kyllä EuroNCAP-tähdet paljon enää paina.. En haluaisi nähdä saman kiinalaisella.![]()
Tuon pohdinnan voin allekirjoittaang900aero kirjoitti:...
Sori edelleen OT mutta eipä noista kiinalaisistakaan liene syytä keskustella kamalastiHenkka #2283 kirjoitti:Tuon pohdinnan voin allekirjoittaang900aero kirjoitti:...![]()
Mee nyt vaan hankkimaan se Punto, kova peli se on. Mummolla on Uno, isomman auton ominaisuudet eikä muutenkaan hassumpi. Punto on tuosta varmasti parannettu painos. Harmi ettei sitä enää voi tituleerata "ison Saabin pikkuveljeksi" kuten Unoa aikoinaanPetojen sukua - (susi)vitonen jo syntyessään, heh.
Kerran vuoteen muutaman satasen huolto ei liene kovin paha, taitaa olla siis 20.000km tai 1 vuosi.Mimmi kirjoitti:Selvitähän muuten Punton huoltojen hinnat ja huoltoväli, voit yllättyä.
No ei se mitään, pääasia että takuu on voimassa ja korvaa auton viat niin ei tartte itse korjailla.Eski kirjoitti:Teltta-auton 5v takuun maksaa asiakas huoltojen hinnassa. Kannattaa oikeasti kysyä mitä huollot maksaa, ennen kuin lentää kassalla persiilleen
Eski
Hieman ollaan off topikissa mutta tuosta grandesta ei oo kokemuksia vaan edellisestä on hieman eikä se hassumpi ollu. MUTTA kannattaa vähän ettiä juttua noista teltta-auton takuukorjauksista ennen kuin päättää mitään. Ainakin tuossa reilu vuosi sitten velipojalle hieman surffailin aiheesta niin ei pystyny suositteleen.ng900aero kirjoitti:No ei se mitään, pääasia että takuu on voimassa ja korvaa auton viat niin ei tartte itse korjailla.Eski kirjoitti:Teltta-auton 5v takuun maksaa asiakas huoltojen hinnassa. Kannattaa oikeasti kysyä mitä huollot maksaa, ennen kuin lentää kassalla persiilleen
Eski
Pitää etsiä jostain takuuehdot, luulisi että jos kytkin hajoaa niin pakkohan se on korvata (siis jossei joku mummo sitä luistattamalla kuluta loppuun vaan jos mekaanisesti hajoaa 5v aikana).lk kirjoitti:Siis eikös tuossa delta-auton takuussa juuri todeta että kytkimet jne. ovat kuluvia osia. Sen lisäksi osa delta-autoista on myös Saab edustajia että sieltä saa Saab:n 5 vuoden "takuulla".
Pikaisesti katsottuna grande punton bensakoneista keskimmäisellä 0-100 about sama kuin iA:lla.. Eli kyllä voi olla laiskemping900aero kirjoitti: Noo pitää käydä koeajamassa kyseinen kampe, tuskin voi olla laiskempi kuin tuo nyt lainassa oleva 9000cc 2.0iA![]()